Mensvärk?
Hej! Gick precis in i v.9 :) jag har inte så mkt symptom mer än ömmande bröst, trött och typ mensvärk hela tiden, fler som har "mensvärk"? är det vanligt.. ska till bm på måndag men vill veta om fler har det.
Hej! Gick precis in i v.9 :) jag har inte så mkt symptom mer än ömmande bröst, trött och typ mensvärk hela tiden, fler som har "mensvärk"? är det vanligt.. ska till bm på måndag men vill veta om fler har det.
Molvärk är jättevanligt. Kan göra rätt så ont också utan att det är nån som helst fara.
Japp! Hade mycket i början på förra graviditeten, fick ta panodil ibland. Har en del nu också, är i vecka 8. Med bebis nr 2 :)
Okej skönt å höra, men usch vad jobbigt det är.. helt svullen oxå, får inte på mig älsklingsjeansen längre ???? så då är det okej att ta panodil?
Ja panodil är ok! Ipren är det inte :) kolla på janusinfo.se, där kan du skriva in läkemedel så ser du om de är ok vid graviditet/amning!
Alla med paracetamol är okey, men i stort sett inget annat. Definitivt inte nsaid-medicin som t.e.x Ipren.
Jag hade jätteond "mensvärk" som kom och gick mellan vecka 5-9. Sen kom det en sväng i vecka 15-16. Är i v 24 nu ????
Ja lite varje dag dag, mest på kvällarna. Är i v13 och har haft det sen vecka 6. Lite ondare vissa dagar. Helt normalt enligt bm och de som varit gravida i min närhet.