Inlägg från: megapixeln |Visa alla inlägg
  • megapixeln

Missfall utan blödning?

Eftersom missfall är något som sker utan våran kontroll finns det ingen mening med att stressa upp sig, stress är varken bra för dig eller fostret. Jag själv är 23 och väntar första barnet och har verkligen njutit och tagit varje dag som det kommit. Ingen oro utan bara nyfikenhet. Nu tog jag iof KUB test och fick se mitt barn redan vecka 13, men de är på grund av rekommendationer. Men är så glad att jag inte stressat alls över det utan bara älskat varje sekund (förutom när man ligger dubbelvikt över toaletten Flört). Så försök andas och njuta, då kommer du må mycket bättre själv. 

• megapixeln
    linneaa95 skrev 2016-11-10 15:17:54 följande:
    Tack för ditt tips! Ska verkligen försöka slappna av, ska till barnmorskan igen den 7e december. Så ska försök njuta och ta det lugnt!

Grattis till vecka 13 ????
    Fick se barnet i vecka 13, är i vecka 22 på lördag Flört
  • megapixeln
    linneaa95 skrev 2016-11-11 07:27:29 följande:
    Vad kul! Grattis! Växtvärk..är det vanligt? Brukar få de på nätterna. Att de är obehaglig känsla, mensvärk liknade. Är det normalt?
    Jag har faktiskt inte haft så mycket problem med sånt, och faktiskt inte reflekterat över det då jag alltid har haft mycket problem med min mage. Men de flesta får växtvärk så de är nog inget som bör ligga under "orosmoment" just nu när livmodern faktiskt växer mycket och snabbt Glad
Svar på tråden Missfall utan blödning?