Inlägg från: Ivana1988 |Visa alla inlägg
  • Ivana1988

Missfall utan blödning?

jag hade mensvärk och lite blödningar/bruna flytningar I början /v6-7-8 tror jag/ så fick tid för VUL då, men man slappnar inte av så mycket dom första veckorna... man känner inte sparkar osv. så det är  inte så mycket som gör att man tror på det:)

med det blir bättre! livmodern växer osv så du kommer känna lite krampar då och då kanske! inget konstigt så länge du inte blöder kraftigt eller har ont. Men misfall är verkligen inget man kan påverka... så forsook slappna av lite grann iaf...

jag var likadan:) nu är jag I vecka 30 och känner mig som en elefant:)

• Ivana1988
    linneaa95 skrev 2016-11-11 08:51:46 följande:
    Får liksom "kramp" på nätterna. I tjejmagen, men efter jag har kissat och rört på mig så lägger mig i annan ställning så går de över. Är så rädd för utomkvedshavandeskap, ska ringa barnmorskan nu vid nio. Känner att jag är så ung och friskt, jag borde väl kunna få barn utan problem kan man tycka. Men skönt att det går bra för dig! :)
    prata med din BM och skulle du oroa dig senare också så kanske kan du få tid för VUL efter någon vecka /man kan inte se hjärtat slå så tidigt som du är nu kanske/... men det är ju lite så... jag var orolig fram tills vecka 20 kanske lite så... tills v13 var jag livrädd för MF sen gick det over lite men alltså man kan inte påverka något det är kanske det som är jobbigt..

det kommer säkert gå bra forsook hålla dig lugn och stressa inte, det är ju inte bra:)
Svar på tråden Missfall utan blödning?