• Sofia1981

blastocyst

Hej någon som gjort FET med blastocyst? Har lite frågor ????

• Svar på tråden blastocyst
  • Sofia1981
    Söndag skrev 2016-11-13 21:40:52 följande:

Jag har :)

Jag är på ruvdag 3, och har molande "mensvärk" är de redan kört tror du?
  • CML

Hej,

Jag har gjort det några ggr.

Du kan tyvärr inte tyda molvärken varken åt det positiva eller negativa hållet.

Så jag tror du får vänta, vi får hoppas på att det är positivt. När jag var gravid hade jag molvärk innan BIM och i många veckor efter.

• Ellie

Jag har gjort 2 ivf med blastocyst. Ett färskförsök och ett FET. Bägge gånger kände jag som mensvärk efter ett par dagar. Bägge gånger blev jag gravid och har nu två döttrar.

• Sofia1981
    CML skrev 2016-11-13 22:00:33 följande:

Hej,

Jag har gjort det några ggr.

Du kan tyvärr inte tyda molvärken varken åt det positiva eller negativa hållet.

Så jag tror du får vänta, vi får hoppas på att det är positivt. När jag var gravid hade jag molvärk innan BIM och i många veckor efter.

Jag blir snart tokig, är varåt andra med blastocyst , och är betalande så de svider lite extra när man tror de skitit sig????men som du säger är väl bara invänta.. men man kan väl ha "mensvärk" fast de kan ha tagit sig?
  • Sofia1981
    Ellie skrev 2016-11-13 22:01:26 följande:

Jag har gjort 2 ivf med blastocyst. Ett färskförsök och ett FET. Bägge gånger kände jag som mensvärk efter ett par dagar. Bägge gånger blev jag gravid och har nu två döttrar.

Ååå grattis, då lönns de inte helt kört iallfall????
  • Sofia1981
    Sofia1981 skrev 2016-11-13 22:03:38 följande:
    Har även lite ont i ländryggen , om de beror på detta????
  • Ellie
    Sofia1981 skrev 2016-11-13 22:03:38 följande:
    Tack! Det är absolut inte kört! Blir man gravid börjar ju livmodern jobba/växa och det kan man känna av likväl som vanlig mensverk. Håller tummarna :)
  • CML
    Sofia1981 skrev 2016-11-13 22:02:51 följande:

Jag blir snart tokig, är varåt andra med blastocyst , och är betalande så de svider lite extra när man tror de skitit sig????men som du säger är väl bara invänta.. men man kan väl ha "mensvärk" fast de kan ha tagit sig?

Vi är oxå betalande???? Ska plocka ägg nu i veckan, har satt in fina blastocyster 2 ggr iår men de tar sig inte(eller rättare sagt min kropp låter de inte fästa)

Men jag har som sagt varit gravid och det är väldigt lika symtom på graviditet och mens????
  • CML

Konstigt, men alla frågetecken har jag inte skrivit ????

Svar på tråden blastocyst