Man med barnlängtan för delat föräldraskap?
Jag bollar ut här ( precis som rubriken lyder) en förfrågan om det finns män med barnlängtan som lever ensam och kanske inte hittat kärleken ännu, men känner sig redo att bilda familj. Detta för ett delat föräldraskap med en varm, stabil ansvarsfull och barnlängtande ensamstående 37-årig kvinna i Gävleborg. Det är en förutsättning att du bor inom rimligt geografiskt område.
Jag är högutbildad, har fast jobb och god ekonomi, ser bra ut och har mycket bra hälsa. Lever hälsosamt med både mat och motion. Inga konstigheter.
Att inseminera mig är en plan B, men helst vill jag att barnet ska ha tillgång till både sin mamma och pappa och hela sin biologiska historia. Viktigt är att båda känner sig säkra på varann, har ett generöst samarbete och sätter barnets bästa i första rummet.
(Kanske är detta helt fel forum att bolla ut något som detta, kanske är mest kvinnor som håller till här, men provar ändå
Möjligheten att bli gravid på olika sätt finns, men jag önskar en varm, ansvarsfull, frisk, klok och stabil pappa för delat föräldraskap, för barnets bästa