• Anonym (Faith)

Planera barn efter x

Jag fick ett X för några månader sen och det resulterade i en äggledare mindre. Vi hade försökt i nästan ett år innan det efterlängtade + kom och så slutade det så!!

Har haft oskyddat sen dess men inget plus än. Har använt cb äl test och fått fast glad gubbe, haft regelbundet samlag men inget plus än.

Har haft en konstig känsla efter den senaste äl, testade mig på bim -4 men negativt.

Är idag på bim eller bim +1 ingen mens men värk i tjejmagen men haft det sen äl till och från.

Idag på morgonen kom det lite rosa/vit flytning!?

Har aldrig haft det innan. Tecken på att mens kommer eller kan det vara något annat?

Hoppet lever om ett framtida barn men har en så stor rädsla om ett till x eller att något annat ska hända.. :(

• Svar på tråden Planera barn efter x
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Faith) skrev 2016-12-03 09:57:00 följande:

Jag fick ett X för några månader sen och det resulterade i en äggledare mindre. Vi hade försökt i nästan ett år innan det efterlängtade + kom och så slutade det så!!

Har haft oskyddat sen dess men inget plus än. Har använt cb äl test och fått fast glad gubbe, haft regelbundet samlag men inget plus än.

Har haft en konstig känsla efter den senaste äl, testade mig på bim -4 men negativt.

Är idag på bim eller bim +1 ingen mens men värk i tjejmagen men haft det sen äl till och från.

Idag på morgonen kom det lite rosa/vit flytning!?

Har aldrig haft det innan. Tecken på att mens kommer eller kan det vara något annat?

Hoppet lever om ett framtida barn men har en så stor rädsla om ett till x eller att något annat ska hända.. :(

Jag skulle söka hjälp hos en ivf-klinik, det offentliga i första hand (gratis, ju). Jag fick ett X och därefter försökte vi i 8 månader innan vi fick veta att inte heller min andra äggledare funkade - så 8 månaders försök helt i "onödan". Eller så är allt som det ska, det tar bara sin tid för er - det tog ju ett år innan ni blev gravida första gången, så kanske är allt bara lite långsamt, vilket ju inte är ovanligt. Bättre att kolla och vara säker!

Lycka till!!
Svar på tråden Planera barn efter x