saknar gemensamma barn
Vi har ännu inte fått några gemensamma barn och nu är det nog dessvärre för sent. Skriver inte ut åldern men mellan 40 och 50. Sambon har nog egentligen inte velat även om vi de senaste tre åren "försökt" då hon redan har två (jag ett) och med en dåligt engagerad pappa såväl ekonomiskt som tid och känslomässigt. Våra barn trivs väldigt bra tillsammans och utåt sett är allt nog jättebra och en perfekt familj. Jag jobbar hårt och försörjer alla, sambon jobbar inte utan sköter hem och barn och gör det jättebra. Jag kan dock inte släppa tanken att jag faktiskt vill ha fler barn. Jag tror att när barnen nu håller på att bli stora kan vi komma att gå åt olika håll då intressena skiljer sig mycket. Jag försöker tänka att det här med fler barn kan bli sen men det känns förstås lite jobbigt. Önskar verkligen att det fanns en bra lösning eller att jag kunde tänka "skit samma, det blev inte" och bara släppa det. Sambon klagar att jag är nedstämd och säger att jag ska vara nöjd och glad som det är. Vore kanon med ett bra tips på hur allt kan lösa sig.