• sotella

Svagt plus eller spökstreck?

Hur hade ni tolkat detta testet?

• Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck?
  • Anonym (Barajag)

Tycker mig se ett mycket svagt streck :) Ta ett nytt test. Ett två dagar gammalt test kan man nog tyvärr inte lita på!

• sotella

Alltså jag tog inte bilden på det understa testet idag, jag tog det i förrigår. Hade bara sparar bilden i telefonen. Samt att testet i morse är fotograferat idag :p

• Anonym (Barajag)
    sotella skrev 2016-12-19 22:42:09 följande:

Alltså jag tog inte bilden på det understa testet idag, jag tog det i förrigår. Hade bara sparar bilden i telefonen. Samt att testet i morse är fotograferat idag :p

Okej så det är inte samma test :)

Men i så fall av vad jag kan se så ser det positivt ut!
  • sotella
    Anonym (Barajag) skrev 2016-12-19 22:51:16 följande:
    Okej så det är inte samma test :)

Men i så fall av vad jag kan se så ser det positivt ut!
    Nej hehe, det ena är från i förrigår och den andra idag :)
    Tycker du att det har stegrat nått? :)
  • Anonym (Anna)

Osäker? Kontakta bm bara, och få en koll hos gyn. Istället för att fråga runt här :)

• Anonym (Barajag)
    sotella skrev 2016-12-19 22:52:50 följande:

Nej hehe, det ena är från i förrigår och den andra idag :)

Tycker du att det har stegrat nått? :)

Jo jag tycker att det ser ut så. Men jag håller med Anna, ring gyn :)
  • sotella

Saken är den att jag har två dagar kvar till BIM. Så de lär inte göra nått ändå förens mensen är en vecka sen.

• Anonym (Barajag)
    sotella skrev 2016-12-19 23:02:06 följande:

Saken är den att jag har två dagar kvar till BIM. Så de lär inte göra nått ändå förens mensen är en vecka sen.

Då är det nog bara att vänta nån dag och sen ta ett test igen tyvärr (segt jag vet). Har iof hört att ett grav-test inte kan visa falskt positivt och stämmer det så säger jag stort grattis!! För jag kan i iaf se ett streck som sagt och det misstänker jag att du också kan :)
  • Anonym (anonym)
    sotella skrev 2016-12-19 23:02:06 följande:

Blev det något plus? Kan vara bra att veta inför framtiden, så en är beredd på "spökstreck" :S :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck?