• Coco123

BIM FEBRUARI 2017

Jag hoppar in här:) Är på cd20 och i flera dagar har mina äl test sett ut som det nedersta på bilden och idag tog jag det översta testet som är betydligt svagare. Har liksom aldrig fått ett streck som är lika starkt som kontrollstrecket, innebär det att jag inte haft någon lh-stegring då? Någon som har koll?

• Coco123

Jag är så nervös nu, hoppet har kommit tillbaka att det kanske tagit sig denna månad. Tempen är högre än den brukar, brösten ömmar och tycker ådrorna syns tydligare, har molvärk i mage och rygg. Hoppas verkligen inte mensen är på g. Har dock inte fått positivt än på testlagrets test. Har någon erfarenhet av dom testerna brukar man kunna plussa tidigt på dem?

• Coco123
    MrsMS skrev 2017-02-12 13:32:39 följande:

När har du bim?

Om du fråga mig så vet jag inte brukar ha en cykel på 28-50 dagar. Är på cd 32 nu. Så svårt att hålla koll!
  • Coco123
    MrsMS skrev 2017-02-12 19:23:50 följande:

Ja med sån spridning förstår jag att det måste vara svårt att hålla koll. Jag har svårt att veta när jag har äl men cykler är sisådär 27-29 dagar. Har bim nu tisdag eller onsdag så vi får väl se..

Nä det är skit svårt.. ägglossningsstickorna hinner typ ta slut innan jag får pos på dom:( Håller tummarna för oss!:)
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017