• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • pimpim78
    MrsMS skrev 2017-02-12 19:23:50 följande:
    Ja med sån spridning förstår jag att det måste vara svårt att hålla koll. Jag har svårt att veta när jag har äl men cykler är sisådär 27-29 dagar. Har bim nu tisdag eller onsdag så vi får väl se..
    Samma för mig, fast snarare ons / tors. Testade neg i morse, har du testat ännu ?

KRam o stort lycka till
  • Coco123
    MrsMS skrev 2017-02-12 19:23:50 följande:

Ja med sån spridning förstår jag att det måste vara svårt att hålla koll. Jag har svårt att veta när jag har äl men cykler är sisådär 27-29 dagar. Har bim nu tisdag eller onsdag så vi får väl se..

Nä det är skit svårt.. ägglossningsstickorna hinner typ ta slut innan jag får pos på dom:( Håller tummarna för oss!:)
  • MrsMS
    pimpim78 skrev 2017-02-12 21:03:35 följande:

Samma för mig, fast snarare ons / tors. Testade neg i morse, har du testat ännu ?

KRam o stort lycka till

Nej har inte testat än.. jag väntar fram till onsdag så får vi se.. i början va jag ivrig och köpte mkt tester men nu väntar jag in.. testar om jag inte gått mens på onsdag för den brukar vara väldigt regelbunden...
  • Plums24
    yennie84 skrev 2017-02-13 05:34:52 följande:

No more Bim, no more mens. Just a baby

Grattis ????
  • Peekaboo
    yennie84 skrev 2017-02-13 05:34:52 följande:

No more Bim, no more mens. Just a baby

Grattis yennie84!! Skrattande

vilken tidsperiod är det mellan dina test? 

Själv får jag bara minus, tror jag är bim +1 eller bim -2 men får bara negativt, även på early-test- Har flera symtom men är rädd att det "är kört" den här månaden också. 

• Prinsessan

Positivt utslag på ÄL- test nu, idag.

Enligt NC och temperatur är ÄL imorgon och när stickorna visar stegring skall det ske en ÄL inomett dygn, håller tummar och tår för en alla hjärtans dag bebis!

Återkommer vid BIM med utfall. :)
  • Isvattenis
    Prinsessan skrev 2017-02-13 13:31:43 följande:

Positivt utslag på ÄL- test nu, idag.

Enligt NC och temperatur är ÄL imorgon och när stickorna visar stegring skall det ske en ÄL inomett dygn, håller tummar och tår för en alla hjärtans dag bebis!

Återkommer vid BIM med utfall. :)

Härligt. Lägg gärna upp bild om du testar imorgon med. För så där har mina sett ut i 3 dagar.. hmmm
  • Lillen 84

Min mens är en vecka sen. Den har alltid varit på plats som den ska förut under mina 30 år.

Har haft oskyddat mys med sambon.

Har väldigt ont i mina bröstvårtor och molnvärk i nederkant av magen som kommer och går.

Har tagit negativt gravtest.

Pratade med bm och hon sa att det var för tidigt att utesluta graveditet..( Jag tycker bara att testen borde stämma vid dehär laget) Men de ja funderar på är om att de skulle bara en graveditet, är det för tidigt att se det hos gyn? Vad tror ni? E på bim +6 ca.

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017