• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • Tumvante
    Isvattenis skrev 2017-02-13 13:44:56 följande:

Härligt. Lägg gärna upp bild om du testar imorgon med. För så där har mina sett ut i 3 dagar.. hmmm

Så här såg mitt test ut i torsdags när jag ansåg det positivt...

• Isvattenis
    Tumvante skrev 2017-02-13 22:05:04 följande:

Så här såg mitt test ut i torsdags när jag ansåg det positivt...

Okej. Ja de är ju helt klart positivt.

Så där har mina sett ut i tre dagar nu
  • Plums24

Någon mer som har BIM till helgen och som har några symptom? Jag har BIM på lördag och det är mycket som är annorlunda jämfört med hur jag brukar må och känna inför mensen men samtidigt så vill man ju inte hoppas heller ...

• EmilyTh
    Plums24 skrev 2017-02-14 06:11:35 följande:

Någon mer som har BIM till helgen och som har några symptom? Jag har BIM på lördag och det är mycket som är annorlunda jämfört med hur jag brukar må och känna inför mensen men samtidigt så vill man ju inte hoppas heller ...

Jag har BIM på söndag, de enda symptom jag har hittills är dock bara att jag är hungrigare än vanligt och äter mer generellt och blir kissnödig var och varannan minut. Känner inget annat, och kan ju lika gärna vara inbillning, så jag förväntar mig mens till helgen för att inte bli besviken! Ingen molvärk, inga ömma bröst (inget mer än vanligt precis innan mens).
  • MrsMS

Jag brukar fascineras av alla symptom som så många säger att dem har innan dem upptäcker att dem är gravida. Jag kände absolut ingenting med första barnet.. inte innan jag plussade och det enda jag kände efteråt var den helt hemska tröttheten som kom typ runt vecka 8.. sen kommer ju andra symptom senare men sådär i början...

Ingen av de jag känner och pratat med har heller känt något speciellt innan dem plussade. Vore kul om jag också kunde få lite symptom denna gången

Min mens borde komma idag eller imorgon men ännu syns inget till... jag brukar alltid få den på morgonen så jag får hålla ut till imorgon och vänta och se..

• LinaJ87
    MrsMS skrev 2017-02-14 09:52:34 följande:

Jag brukar fascineras av alla symptom som så många säger att dem har innan dem upptäcker att dem är gravida. Jag kände absolut ingenting med första barnet.. inte innan jag plussade och det enda jag kände efteråt var den helt hemska tröttheten som kom typ runt vecka 8.. sen kommer ju andra symptom senare men sådär i början...

Ingen av de jag känner och pratat med har heller känt något speciellt innan dem plussade. Vore kul om jag också kunde få lite symptom denna gången

Min mens borde komma idag eller imorgon men ännu syns inget till... jag brukar alltid få den på morgonen så jag får hålla ut till imorgon och vänta och se..

Hade BIM i söndags. Hade en del symtom innan, dock samtliga kunde lika gärna vara mensvärk och räknas därför inte enligt mig. I fredags fick jag dock en kraftig smärta låg nere i ryggen, som höll i sig till någon gång på söndagen. Kunde knappt sova osv.

Fast som med allt annat är väl symtom helt individuellt. :)
  • LinaJ87
    MrsMS skrev 2017-02-14 10:09:39 följande:

LinaJ87 och du är gravid? Grattis Har ni försökt länge?

Plussade igår :) Tack! Nej, detta var vårt första försök, vilket inte gör det lättare att tro att det faktiskt är sant.
  • KCEG

Skitmens... 
    Stort GRATTIS till alla fina plus =) 

Jag drar mig ur och hoppas på Mars istället. 

• Prinsessan
    Isvattenis skrev 2017-02-13 13:44:56 följande:

Härligt. Lägg gärna upp bild om du testar imorgon med. För så där har mina sett ut i 3 dagar.. hmmm

Bild från idag :)

Mitt är betydligt svagare nu!
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017