• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • Prinsessan
    Annabola skrev 2017-02-28 18:53:01 följande:

Inget idag heller.. temperaturen fortfarande hög. Hoppas den inte kommer! Köper nog ett test imorgon.. en dag över BIM. Ska man våga?? Ett testa tidigt-test kanske?

Jag testade BIM +1-, negativt. +2 också, på morgonen, sedan skulle jag slänga testet, TIMMAR senare... då såg jag skuggan.

Testar ff svagt, BIM +5, med stickor, men med cb digital "gravid 2-3"
  • Milou3
    Prinsessan skrev 2017-03-01 19:57:20 följande:

Jag testade BIM +1-, negativt. +2 också, på morgonen, sedan skulle jag slänga testet, TIMMAR senare... då såg jag skuggan.

Testar ff svagt, BIM +5, med stickor, men med cb digital "gravid 2-3"

Grattis till graviditeten!

Vilka stickor testade du svagt med?

Cb digital visar väl från 25 miu? ( heter det miu förresten?:)
  • Prinsessan
    Annabola skrev 2017-02-28 22:44:06 följande:

Hur har det gått för er andra? Imorgon är det mars.. fler som väntar på mens eller plus? Kanske får vi övergå till mars-tråden!

Stickor idag, BIM +5:

• Isvattenis

Hur har det gått för er andra? Imorgon är det mars.. fler som väntar på mens eller plus? Kanske får vi övergå till mars-tråden!

Väntar på BIM. Eller snarare väntar på att testa och få ett fint plus :)
  • Milou3

Bim först 10 mars!

Känner mig noll gravid. Inte ett endaste symptom alls.

Möjligtvis en extremt öm tutte men ett ev befruktat ägg har väl antagligen inte ens fäst än. Äl+6 i dag.

Kände iof ett ministick i magen på em men det kan ju vara vad som helst egentligen. Får hem känsliga tester i morgon med posten så kommer nog slösa ett på fredag eller lördag :)
  • littlepixiegrl

Döm om min förvåning när testen såg ut så här i morse!!! Jag som bara gick och väntade på mensen, som jag trodde var 9 dagar sen!
    @-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • Annabola
    Prinsessan skrev 2017-03-01 19:51:50 följande:
    Hur har det gått?
    Mensen kom idag, så just nu, slicka sina sår och sen ta nya tag! håller tummarna för er andra!
  • Prinsessan
    littlepixiegrl skrev 2017-03-01 22:04:58 följande:

Döm om min förvåning när testen såg ut så här i morse!!! Jag som bara gick och väntade på mensen, som jag trodde var 9 dagar sen!

Grattis!
  • Prinsessan

Grattis!
  • Prinsessan

Grattis!
  • Prinsessan
    Annabola skrev 2017-03-01 22:52:45 följande:

Mensen kom idag, så just nu, slicka sina sår och sen ta nya tag! håller tummarna för er andra!

Jag håller alla tummar och tår för dig.
  • Milou3

Grattis!!
  • Maliin90

BIM+10 idag. 51 dagar sen första dagen på senaste mensen. Testade negativt senast i måndags. Har ett graviditetstest kvar som jag tänkte använda i helgen om inte mensen kommit då. Blir galen på detta!
  • Annabola
    Prinsessan skrev 2017-03-02 05:47:12 följande:
    Jag håller alla tummar och tår för dig.
    Tack! nu hämta ut Letrozol på Apoteket! Skam den som ger sig!!
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017