Mediamamman skrev 2017-01-04 11:17:03 följande:
Tog ett test på nyårsafton och ja, det är en liten hoppsan! Min sambo är inte sugen alls på en till som han känner just nu så det är väldigt mycket trassel i hjärnan hos mig just nu. Men i grund och botten är han bara orolig över pengar, att fördela uppmärksamheten till tre barn osv. Vi är uppe hos hans föräldrar i norrland också så vi har knappt tid att prata för vi far runt och hälsar på diverse släktingar hela dagarna. Men på fredag åker vi hem igen.
Sen vet jag inte hur långt gången jag är då min mens varit super konstig de senaste två månaderna. Så om det berott på graviditet eller ej vette katten. Men baserat på senaste mensen så är jag i 4+6 idag i alla fall. Tog som sagt strecket på nyårsafton och då var mensen 3 dagar sen, strecket ploppade fram på en gång.
Hej, det låter som en riktigt tuff sits, jag hoppas att ni kan komma överens om ett gemensamt beslut! Om man vill tror jag inget är omöjligt, framförallt inte att ge alla barn uppmärksamhet och kärlek! Hoppas det går vägen för dig <3