• reginaw

Nyligen plussat och vill följas åt?

Hej.

Jag plusade också på julafton, däremot lite längre gången. Går in i v10 idag 4/1 och har väl fortfarande inte bestämt mig helt hundra ännu.
    Bor i Sthlm, är 28 och kommer vara ensam i detta om jag behåller barnet.

• reginaw
    Widdy skrev 2017-01-04 11:07:01 följande:

Jag förstår, hur går tankarna? jag är så tacksam för att jag har min sambo som har fötterna på jorden, då jag inte har det just nu. Måste vara tufft att ta dessa beslut på egen hand. Skickar en styrkekram! 

Det kommer bli tufft och bestämde mig igår kväll för att satsa på detta då jag såg mitt knyte på UL då jag fick åka ambulans in till gynakuten. Helt otrolig känsla <3

• reginaw
    Mediamamman skrev 2017-01-11 09:19:32 följande:

Hur mår alla?

Själv är jag trött, andfådd och lätt illamående till o från.

På fredag morgon blir det vul och jag är enligt senaste mens i 6+2 då. Men mensen har vart konstig i två månader så därför ska vi göra detta vul för att se hur långt gången jag är.

Jag är trött konstant, illamående, jobbigt lågt blodtryck och har till och från fruktansvärda smärtor i livmodern. Är idag 10+0 och ska på inskrivning imorgon :)
  • reginaw

Äntligen händer det lite. Fått tid både för KUB och RUL, allting känns fortfarande så overkligt även fast jag sett VUL.
    Börjar dock få riktiga oroskänslor inför KUB, att det ska ha hänt något och hjärtat slutat slå eller så på lillen. Både barnets pappa och hans pappa har medfödda hjärtfel så är jätteorolig att något ska hända där.

Svar på tråden Nyligen plussat och vill följas åt?