Beebii skrev 2017-01-31 21:26:38 följande:
Måste fråga om någon mer här har huvudvärk? Jag har haft det nu i några veckor och läste på lite nu och då hittar man ju allt möjligt läskigt! jag förstod ju att det var pga graviditeten eftersom jag i princip aldrig har huvudvärk annars.
Den varar mer el mindre konstant hela dagen om jag inte tar Alvedon och då klarar jag mig några timmar utan men när den går ur kommer det tillbaka!
Sen måste jag fråga er 3e barns gravida om ni har fått någon ny tid hos bm? Jag har varit på inskrivning och för att ta blodprov till kub. Nu inväntar vi RUL den 22/2 men sen vet jag ingen mer tid? Jag vet ju att det är mer sällan än med första barnet men visst borde jag ha fått en till återbesöks tid? :-/
Jag har också huvudvärk! Hade ont från att jag vaknade mest hela dagarna häromveckan. Tänkte kontakta bm men så lättade det ngn vecka. Men igår o idag är det tillbaka :(.
Jag väntar tredje barnet. Var på inskrivningen i december och sedan skulle det egentligen dröja länge innan jag skulle komma igen (mars tror jag eller april), men då jag hade lite högt socker bokade hon in en tid emellan. Så ska dit på torsdag, sen dröjer det till april.
Det är väl bara med första man går ofta?
Har ni så att ni kan ringa er bm om ni funderar över ngt? Har flera saker jag billiga svar på, tur att jag ska dit nu så får vi se vad hon säger om huvudvärken, sockret, foglossning mm.