Mjölk skrev 2017-01-03 21:58:13 följande:
Åh, var tvungen att googla på nidationsblödning. Låter ju lovande! Hoppas hoppas. Hade ju äl runt 28:e.
Mmm hoppas du haft äl nu då! Men har du nån slags äl-monitor eller äl-test? Har du känt av äl?
Håller tummarna för er! Önskar så att ni får bli gravida nu. Har du ett barn eller fler sen tidigare?
Kraaam!
Har kollat med flera olika ÄL stickor varav clearblue advance, vanliga CB och billiga stickor (två olika sorter) och alla visade fullt utslag igår på morgon :) Hade kollat dagen innan vid 22 tiden men då var det neg. Om jag förstått det hela rätt så ska ÄL ske 24-36 tim före ÄL och om jag går på mina ÄL känningar, sekret och stickorna bör jag haft min ÄL natten till idag, eller nu under morgonen. Har haft ont i livmodern livmodern hela dagen och känner mig svullen men har försökt kolla info på nätet och det kan tydligen bli så när man äter pergo runtikring och strax efter ÄL.
Tack för tumhållningen :) Jag har två barn sen tidigare varav den yngsta är 20 år och min man har 1 barn i tidigare förhållande. Kan inte släppa önskan om att vi kan få ett barn ihop men får se om det är möjligt eller om min ålder ser till att det inte blir något. Trodde jag skulle bli gravid lätt eftersom jag har regelbunden mens och haft väldigt lätt för att bli gravid de andra gångerna så att det inte blivit något kom som en liten chock.
Jag tror absolut du har nidationsblödning då det ligger inom rätt tid :)