• SweetBabe26

Gravid tecken?

Det är så att jag inte fått mensen på 6 dagar å jag har börjat få symtom.

Illamående till o från under dagen, känns som jag har mens fast det inte kommer något, brännande känsla, bubblande känsla i livmodern, trött, värk/tryckande känsla vid svanken.

Gjorde ett grav test 2 dagar sedan visade ej gravid. Detta jag har nu stämmer inte med när jag brukar få/ha mensen. Någon som är i samma sits? :/

• Svar på tråden Gravid tecken?
  • Babyygirl

Så hade jag när jag var gravid med min dotter. Snubben började kommentera hur stora mina bröst hade blivit. Gjorde ett test som visade negativt några dagar efter förväntad mens.. gjorde ett till en vecka senare o då var det postat. . hade dock inget illamående så tidigt utan det kom vid v8 tror jag.. gör ett till test om en vecka om inte mensen kommit ????

• SweetBabe26

Imorgon har jag inte fått den på 1v å igår kändes det som jag hade riktig mens du vet när det riktigt spänner ifrån underlivet som när livmodern vill pressa ut allt. Fast kom inget utan det kom bara flytningar å det kändes som det kom mens men vara bara flytningar. Känner mej gravid. Men väntar lite innan jag gör nytt test. Det som blir det jobbiga när jag får det bekräftat är att min sambo inte riktigt vet om han vill ha ett barn till å hur vi skulle klara oss när vi redan har det tufft med ekonomin :( känner väldigt ledsen inombords vet inte vart jag kan vända mej ????

• Sko och jag

Hej hopp!

Jag hoppas gärna in här! Har bara gått 2 dagar över mensen men känner mig konstig i hela kroppen.

Går inte att beskriva riktigt och mitt humör ska vi inte ens prata om. ????

Tog ett test idag men det var negativt så får göra ett test imorn eller måndag. Håller tummarna för er!

• Sko och jag

Men åå så dum jag är! Ursäkta mitt klumpiga inlägg, läste alldeles för snabbt!

Missade att du är ledsen! ????

Så klantigt av mig!!

• SweetBabe26

Hej kul att du oxå kom hit :)

Gjorde mitt test 3 dagar sen å ska nog testa mej snart igen. Önskar jag kunde känna lycka när det visar posetivt men min killes ord gör att jag känner mej ledsen. Vill så gärna ha ett barn till då jag känt mej redo länge.

• Sko och jag

Tror du kanske ändrar sin uppfattning när även han ser ett plus?

Jag tror det att man kan få allt att funka om man ger tusan i att ställa så höga krav på allt hela tiden. ????

• SweetBabe26

Jag är den mer som försöker tänka posetivt att det finns ju några bidrag man kan få plus en del kan höjas om vi blir 4 i familjen. Nackdelen är ju att vi inte har bil å får förlita oss på någon vän som kan köra om det behövs då vi bor i en mindre ort. Men som sagt jag försöker tänka hur vi kan ordna detta medan min kille fastnar i det negativa. Kan min bror ha 3 barn plus ett 4e på gång så borde vi kunna klara det med. Får verkligen hoppas han ändrar sej när han ser pluset. En sak är säker jag gillar inte å göra abort

• Sko och jag

Ja det finns en massa knep man kan använda sig av för att få det att gå runt.

Klart det är ett minus utan bil men det är ju faktiskt ngt ni kan köpa längre fram också! Eftersom ni bor i en mindre ort så kanske bussförbindelser inte är de bästa men inget är helt omöjligt.

Ni är ju två om det här men hur elak jag än kanske låter nu så är det du som har sista ordet när det kommer till behålla eller inte... sen måste både du och han väga för och nackdelar.

Är verkligen jättesvårt det där.

Själv fick jag mensen i natt så ingen bebis denna månaden heller. ???? får försöka nästa månad istället..

• SweetBabe26

Ja det finns olika alternativ för att det ska gå runt. Buss går det många på eftermiddagen å går någon tidigt på morgonen men sen är det glapp till vid 12 :) nej vad synd :( när jag ville ha barn så tog jag äl test som visar glad gubbe när jag hade störst chans å bli gravid å då lyckades det å jag fick min son som nu är 5år du borde testa den :)

Gjorde ett test idag igen men visade ej gravid fortfarande så ska nog ringa mvc imorgon å se om dom kan kolla upp om jag är gravid istället. I förr går hade jag mens fast utan å blöda. Känner fortfarande som jag har bubblande känsla där nere. Känner mej gravid så förstår inte varför inte testen visar nått? :/

Svar på tråden Gravid tecken?