• Cupcake1

Gravid Bf Oktober 2017

Plussade den 25/1 med beräknad Bf i början av oktober.
    Nu sitter man ju och läser om allt som kan hända de första veckorna. Är rädd för att få missfall eller andra komplikationer :( 
    Så jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss här inne om våra tankar och kanske stötta varandra lite :) Gravid 

• Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017
  • DearFox
    Lexiiin skrev 2017-02-08 00:33:15 följande:

Hej! Jag plussade 30/1. Vet fortfarande inte vilken vecka jag är i men undrar om någon känt typ huggande svidande smärta i äggstockarna?? Jag har det i min högra äggstock.. väldigt skumt. Hade liknande när jag har ägglossning som också brukar vara väldigt smärtsam..

Mvh orolig blivande ung mamma!

Stickningar, hugg och mensliknandekänsla är vanligt :) ta hem en app så kan du få lite mer koll på BF ^^
  • becka1989

Stickningar,kissnödig,molvärk och humörsvängningar juste frossa från och till. Typiska symptomer allt sålänge jag slipper kräkningar.

Mannen säger att det är en liten Milton haha snabb på namn. Med sonen sa han på engång Leo och det var en Leo och hans syrra väntade en pojke enligt Ul men mannen sa att det var en flicka och ut kom en flicka lite roligt om han har rätt nu oxå. Men jag vill helst ha en av varje då vi bara ska ha två barn men sålänge den är frisk och krya så är jag nöjd

• Tisse85

Nu har jag gjort ett digitalt test.

3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D vi ska ha bebis oktober uträknat bf enligt app 18 oktober

• vi blir 3
    Tisse85 skrev 2017-02-07 18:57:46 följande:

En lite fråga bara..

Är det bara jag som inte alls har någon matlust förens framåt kvällen. Då vill jag äta allt :D

Hej,

Plussade i lördags och känner lite lika samma...
  • vi blir 3
    becka1989 skrev 2017-02-08 13:57:00 följande:

Stickningar,kissnödig,molvärk och humörsvängningar juste frossa från och till. Typiska symptomer allt sålänge jag slipper kräkningar.

Mannen säger att det är en liten Milton haha snabb på namn. Med sonen sa han på engång Leo och det var en Leo och hans syrra väntade en pojke enligt Ul men mannen sa att det var en flicka och ut kom en flicka lite roligt om han har rätt nu oxå. Men jag vill helst ha en av varje då vi bara ska ha två barn men sålänge den är frisk och krya så är jag nöjd

Hej, har exakt samma känningar. Dock ordentligt med mensvärk i ryggen...
  • vi blir 3

Hej,

Plussade i lördags tre dagar BIM men känns som att jag vetat sedan ÄL :D Har haft så mycket stickningar i ljumskar och tjejmagen samt mensvärk i ryggen som jag aldrig har annars. Förra gången var jag jätteöm i brösten denna gång endast i bröstvårtorna samt att de känns stora. Har huvudvärk, är trött men ända pigg men humörsvängningarna vart kom dom ifrån. Känner mig som världens sämsta mamma till min dotter som å andra sidan vet vilka knappar hon ska trycka på.

Hoppas förresten att någon hänger kvar i tråden då jag inte har FB

• Portalen

Följer denna tråden istället för en annan. Är 5+6. Så tidig oktober, YäY!

• Tisse85
    vi blir 3 skrev 2017-02-08 16:38:30 följande:

Hej,

Plussade i lördags och känner lite lika samma...

Sover du oxå jättedåligt?
  • Lexiiin

Var på akuten inatt då smärtan blev värre.. det var en gulsäck i livmodern men också vätska.. ska tillbaka på fredag för att ta nya prover och göra ett nytt vul.. så jobbigt och vet inte riktigt vad detta innebär.. dom sa att det kan vara utomkvedhavandeskap men också att jag kan vara lugn eftersom att det är positivt att gulsäcken var i livmodern. Fick även veta att jag är i vecka fem! Håll tummarna åt mig!!

Och Grattis till alla blivande mammor????

• bubbelfika
    Lexiiin skrev 2017-02-08 21:13:35 följande:

Var på akuten inatt då smärtan blev värre.. det var en gulsäck i livmodern men också vätska.. ska tillbaka på fredag för att ta nya prover och göra ett nytt vul.. så jobbigt och vet inte riktigt vad detta innebär.. dom sa att det kan vara utomkvedhavandeskap men också att jag kan vara lugn eftersom att det är positivt att gulsäcken var i livmodern. Fick även veta att jag är i vecka fem! Håll tummarna åt mig!!

Och Grattis till alla blivande mammor????

Hejjar på dig och att detta ska gå bra !! <3
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017