• Malinmana

Inskrivning idag!

Hade bara lust att dela med mig av det Det är vårt tredje barn, vi har två pojkar som är 11 år och 8 till sommaren. Så man kan lugnt säga att vi "börjar om"

Finns det fler som kanske egentligen inte tänkt sig några fler barn men som sedan skaffat sig en sladdis? Hur har det varit/gått?

Kram

• Svar på tråden Inskrivning idag!
  • Gamlamamman
    Malinmana skrev 2017-02-02 08:36:23 följande:

Hade bara lust att dela med mig av det Det är vårt tredje barn, vi har två pojkar som är 11 år och 8 till sommaren. Så man kan lugnt säga att vi "börjar om"

Finns det fler som kanske egentligen inte tänkt sig några fler barn men som sedan skaffat sig en sladdis? Hur har det varit/gått?

Kram

Tredje här med och 16 dagar till bf idag. Grattis till graviditeten! :)

För oss blir det sambons första så inte riktigt samma sits som dig men nästan precis 12 år mellan yngsta och denna bebis. Däremot trodde jag inte att vi skulle få några gemensamma barn. Planen var inte riktigt så från början så jag hade liksom förlikat mig med det. Men nu sitter vi här. :) Så kul!

Lycka till med allt!
  • Gamlamamman
    Malinmana skrev 2017-02-02 08:56:07 följande:

Hur har din graviditet varit om du jämför med första och andra?

Jag är 40 och han 34. :)

Denna graviditet mår jag väldigt bra. Jobbar ff 100%.

Bara tröttare än normalt nu vilket jag också var i början av graviditeten. Minns inte att jag var det med de två andra. Måste säga att detta nog är den bästa graviditeten hittills för jag trodde verkligen att det skulle vara mkt tyngre iom åldern. Eller så är man bara van vid mera slit nu. Haha.

Nu återstår bara att se hur det blir med en bebis. :)

Ovant gissar jag. :)

Var det en planerad sladdis för er?
Svar på tråden Inskrivning idag!