solhimmel skrev 2018-01-02 20:09:54 följande:
Skönt att höra att det gick bra , samtalet kommer säkert gå jättebra. Va bra att du kunde ha med en kompis jag skulle ha med det men de kunde inte just den tiden. Men jag när jag ska göra inseminationen ska jag ha med någon känner att det är skönt ha någon prata med där.
Står rätt stort på huset men man måste gå in på mellan huset för det är en lägenhets trapp uppgång som man in i :) var inte jättelångt att gå tycker jag. 15 min. Jag min utredningar 11 /1 sen hoppas jag det blir i mitten av februari räknar jag med att jag har ägglossning och ska ringa dom komma in :)
Hade gärna fått med nån inför självaste inseminationen, men det verkar rätt kört tyvärr. Så lär bli att man får åka in själv då. Men då är det skönt att jag hade sällskap första gången jag var där för tester och samtal^^
Skönt att det inte är så långt att gå. Kommer ha gott om tid att hitta, så bör hitta kliniken utan problem, haha...Men man vet aldrig med mig xD (suck)
Vad skönt att ha ca en månad på dig från det du gör utredning till du skall insemineras..Bör inte vara så m
Som hindrar dig att insemineras redan från och med februari! Kommer själv ha ca en månad från det jag gör tester ect till när jag bör kunna insemineras..Och då borde stork vara redo att välkomna mig, hoppas jag...Kommer vilja ha annan "ras" än det så kallade Caucasian stork bara erbjuder tydligen, så behöver be stork special beställa..Men det bör inte dra ut på tiden allt för mycket :) dem kommer trots allt ha ca rn månad på sig att förbereda för min inkomst för första inseminationen