Hästar och igelkottar
Är egentligen rätt så söta djur, men dock inga husdjur direkt. Men råttor, fy fan vad dom är vidrigt äckliga.
Är egentligen rätt så söta djur, men dock inga husdjur direkt. Men råttor, fy fan vad dom är vidrigt äckliga.
Igelkottar e väldigt söta enligt mig med. Och hästar e vackra djur.
Har du nåt husdjur? Själv har jag en katt.
(Sen ville jag lägga till nåt som rör en tråd som togs bort där vi snacka musik. Jag har inte alls koll på all musik. Det om 1600-talet handlade om jag gillar Bach som ju levde då. Finns myyyycket musik jag inte känner till ;)
Igelkottar är ju urgulliga. Men håller med om att det inte är husdjur.
Hästar ar vackra. Har nog adlri sett en riktigt ful häst. Hästar är ju bruksdjur enligt mig. Husdjur, not so much, men det går väl. En gammal uttjänt häst får gärna gå som "husdjur".
Råttor är ju också urgulliga, om det är tama, husdjursråttor. Jag känner flera som har adopterat laboratorieråttor. Jättefina små krabater (har en vän som jobbar med lab-råttor,)
jag har inga husdjur. kan tipsa om lite mer bra musik,
Thin Lizzy
Rush (rockbandet)
Hardbone (2000tal)
Kiss
Deep Purple
Firehouse (90tal)
Black Sabbath
jag har inga husdjur. kan tipsa om lite mer bra musik,
Thin Lizzy
Rush (rockbandet)
Hardbone (2000tal)
Kiss
Deep Purple
Firehouse (90tal)
Black Sabbath
mer tips;
the sweet
accept
udo dirkschneider ( ex accept singer solo)
@TS: Tack tack för alla musiktipsen! Hedgehog rock'n'roll!
Igelkottar är ju urgulliga. Men håller med om att det inte är husdjur.
Hästar ar vackra. Har nog adlri sett en riktigt ful häst. Hästar är ju bruksdjur enligt mig. Husdjur, not so much, men det går väl. En gammal uttjänt häst får gärna gå som "husdjur".
Råttor är ju också urgulliga, om det är tama, husdjursråttor. Jag känner flera som har adopterat laboratorieråttor. Jättefina små krabater (har en vän som jobbar med lab-råttor,)
Igelkottar är jättegulliga, ja. Men de ska inte hållas som husdjur.
Hästar är.... jäkligt allergiframkallande. På mils avstånd typ. Men eleganta djur. Och ska - lik som alla andra djur - behandlas med respekt.
Så även råttor.
Igelkottar är jättegulliga, ja. Men de ska inte hållas som husdjur.
Hästar är.... jäkligt allergiframkallande. På mils avstånd typ. Men eleganta djur. Och ska - lik som alla andra djur - behandlas med respekt.
Så även råttor.
Har små kackerlackor som husdjur i en bur på rummet. Äter frukt. Tysta på dagen, krafsar omkring lite på natten. Riktigt mysigt faktiskt och härdar mig från ljudet av möss i väggarna (bor i gammal villa). Inte så sällskapliga men är väl så intressanta.
Har små kackerlackor som husdjur i en bur på rummet. Äter frukt. Tysta på dagen, krafsar omkring lite på natten. Riktigt mysigt faktiskt och härdar mig från ljudet av möss i väggarna (bor i gammal villa). Inte så sällskapliga men är väl så intressanta.