• Domesticgoddess

Bra oralsex med välutrustad

Jag har nyligen börjat träffa en man som jag är väldigt förtjust i, på alla plan. Problemet, eller vad man ska kalla det, är att han är väldigt mycket mer välutrustad än mina tidigare partners.

Jag älskar att ge oralsex men känner att jag är väldigt begränsad i vad jag kan göra och hur länge pga hans storlek. Har självfallet frågat honom hur han vill ha det men han har inte direkt några konkreta förbättringsförslag. Hoppas därför istället på tips och råd från kvinnor, gay och bs män med erfarenhet av välutrustade män.

• Svar på tråden Bra oralsex med välutrustad
  • Anonym (Man)

Är han grov eller lång?

Om du håller ett ganska tight grepp med handen längst in på skaftet lurar man hjärnan att man bottnar, trots att den inte är inne hela vägen. Den handen kan man föra lite fram o tillbaka också i takt med att du suger.

Annars är väl frekventa pauser i sugandet kanske nödvändigt om han är väldigt grov o du blir trött i käkarna. Det är ju ingen nackdel om du runkar o slickar honom på frenulum under pauserna. Gärna lite sloppy med mycket saliv... sist men inte minst skulle jag tipsa om att använda dig av läppglans.

Vill du retas lite köper du en klassisk Gränna polkagrisstång (Du vet en sån där 20cm som man kan hitta på marknader) och sitter o småsuger på den lite sensuellt innan han ska få sitt. Jag tror inte det finns en man som inte får associationer till oralsex när man ser en kvinna suga på en sådan stång.

• Domesticgoddess
    Anonym (Man) skrev 2017-04-24 21:32:30 följande:

Är han grov eller lång?

Om du håller ett ganska tight grepp med handen längst in på skaftet lurar man hjärnan att man bottnar, trots att den inte är inne hela vägen. Den handen kan man föra lite fram o tillbaka också i takt med att du suger.

Annars är väl frekventa pauser i sugandet kanske nödvändigt om han är väldigt grov o du blir trött i käkarna. Det är ju ingen nackdel om du runkar o slickar honom på frenulum under pauserna. Gärna lite sloppy med mycket saliv... sist men inte minst skulle jag tipsa om att använda dig av läppglans.

Vill du retas lite köper du en klassisk Gränna polkagrisstång (Du vet en sån där 20cm som man kan hitta på marknader) och sitter o småsuger på den lite sensuellt innan han ska få sitt. Jag tror inte det finns en man som inte får associationer till oralsex när man ser en kvinna suga på en sådan stång.

Intressant, stort tack för ditt svar!

På vad sätt påverkar läppglans? Jag använder alltid läppstift men uppdaterar gärna makeupväskan om glans gör det bättre ;)

Han är både lång och grov ; 20 lång enligt mätning i hans ungdom, vet ej hur grov men grövre än något jag stött på tidigare och då är jag ändå en vuxen kvinna som haft en del partners. Väldigt häftig att titta på och leka med men lite bökig att hantera...
  • Anonym (Man)

Läppglansen kanske är min lilla böjelse. Min fru har bara på sig det när jag ska få oralsex... så tar hon på sig det framåt eftermiddagen går man och längtar resten av dagen till att få barnen i säng... :)

Det kanske bara är i mitt huvud alltså :)

• Domesticgoddess
    Anonym (Man) skrev 2017-04-24 21:58:54 följande:

Läppglansen kanske är min lilla böjelse. Min fru har bara på sig det när jag ska få oralsex... så tar hon på sig det framåt eftermiddagen går man och längtar resten av dagen till att få barnen i säng... :)

Det kanske bara är i mitt huvud alltså :)

Haha, då är jag med! Trodde att det kanske höjde själva upplevelsen men blev inte klok på hur :)
  • New  Dawn

Använd rikligt med massageglidmedel,(med smak, eller i alla fall anpassad för att svälja), eller vanligt glidmedel och låt handen, den glatta, hala, våta, bli en förlängning av din mun.

Inte så tokigt att använda båda(kladdiga och hala) händerna, som samarbete till munnen.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Domesticgoddess
    New Dawn skrev 2017-04-24 22:47:45 följande:

Använd rikligt med massageglidmedel,(med smak, eller i alla fall anpassad för att svälja), eller vanligt glidmedel och låt handen, den glatta, hala, våta, bli en förlängning av din mun.

Inte så tokigt att använda båda(kladdiga och hala) händerna, som samarbete till munnen.

Du får det nästan att kännas som ett sexigt bonus när man inte fixar att "ta" ens nästan hela, jag gillar! Tack för väldigt bra tips.
  • Anonym (Oscars)

Håll ena handen runt penisroten och samla saliv i munnen. Knyt andra handen löst, låt den glida upp och ner över penisen och slut handen när du når ollonet. Sedan lägger du till munnen ? och låt handen fungera som en förlängning av den. Alltså låt hans penis glida in och ut ur din mun medan handen följer efter.

Vrid handen när du når ollonet, samtidigt som du låter tungan snurra runt kanten på ollonet det är najs =).

Men just grovleken trött i käkarna är nog svårt att trolla bort sen är frågan hur länge du behöver hålla på =) och är det ett förspel vart ska han komma. Ska det övergå i samlag kanske . Glad han ska vara att du engagerar dig =). Kram.!

• PeterGB3G
    Domesticgoddess skrev 2017-04-24 21:15:52 följande:

Hoppas därför istället på tips och råd från kvinnor, gay och bs män med erfarenhet av välutrustade män.

Svarar dig som hetero-man som gillar att ta emot oralt. Visst kan det vara skönt med ett rejält mun-knull med sprut. Men det finns annat som är upphetsande med oralt.

Gillar spänningen, synen av min kuk i hennes mun, inte bara hur det känns. När hon ligger på sidan över mig och sakta tar in min kuk i sin mun och samtidigt ser mig i ögonen. Slickar runt ollonet. Låter sin saliv rinna. Sakta tar ut den och långsamt runkar några drag. Smeker och slickar pungen. Varierar det hela.

Att ha hela den styva kuken i munnen är inte nödvändigt. Oralsex är lika mycket en show för mannen. Att njuta visuellt, och av spänningen. Börja sug när han är slak, jag gillar att sakta växa inne i hennes mun. Sen när jag inte längre för plats, är det också ett spänningsmoment.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Domesticgoddess

Stort tack för era svar och idéer! Jag har nu inhandlat sväljvänlig massageolja och bett att få tillbringa kvällen med att öva. Förslaget mottogs med förtjusning :)

• Anonym (Oscars)
    Domesticgoddess skrev 2017-04-25 16:08:48 följande:

Stort tack för era svar och idéer! Jag har nu inhandlat sväljvänlig massageolja och bett att få tillbringa kvällen med att öva. Förslaget mottogs med förtjusning :)

Bra initiativ, lycka till och återrapportera gärna om hur det gick.
  • Domesticgoddess
    Anonym (Oscars) skrev 2017-04-25 21:22:21 följande:

Bra initiativ, lycka till och återrapportera gärna om hur det gick.

Tack:) Jo, det gick bra! Jag övade massor och lyckades ta det till avslut två gånger. Han sover fortfarande som en bebis vilket jag tar som ett kvitto på att han är glad och nöjd;)

Det som fortfarande är besvärligt är det här med trötta käkar men, som du skrev i ett tidigare inlägg, det är nog en begränsning man får acceptera helt enkelt. Ser det lite som när man fått ny mobil; det tar tid att lära sig att hantera den men potentialen är enorm!

Analsex får däremot bli en senare, väldigt mycket senare, fråga känner jag..
  • Najsarn
    Domesticgoddess skrev 2017-04-26 06:43:22 följande:

Tack:) Jo, det gick bra! Jag övade massor och lyckades ta det till avslut två gånger. Han sover fortfarande som en bebis vilket jag tar som ett kvitto på att han är glad och nöjd;)

Det som fortfarande är besvärligt är det här med trötta käkar men, som du skrev i ett tidigare inlägg, det är nog en begränsning man får acceptera helt enkelt. Ser det lite som när man fått ny mobil; det tar tid att lära sig att hantera den men potentialen är enorm!

Så "skönt" att det kändes bra =). Tycker det låter som ni hade en bra kväll och hoppas ni båda är nöjda, men 2ggr är väl ett gott betyg kan jag tycka. Vad känner du får du uppskattning och ger det även dig något?

hahaha...precis bra jämförelse =) men finns väl ingen anledning alls att tänka på analsex nu utan nyttja "den" på de ställen som känns bekvämt.

Trötta käkarna är som det är sedan så är väl frågan lite hur snabbt han kommer hur länge du höl på =). Men går ju pausa med lite annat men att ändå hålla igång stimulansen om du förstår =).
  • Anonym (Kan gå om man slappnar av)

Jag är "man" 21 längd och 17omk min fru kan i princip bara ta in huvudet, då jag är omskuren men om hon går över huvudet på vägen tillbaks känner jag tänderna och det blir oskönt, hon vill inte prova med ätbar glid.

Men jag har märkt då hon dricker alkohol och gör samma sak kommer hon mycket längre och jag känner inte heller tänderna, vilket logiskt sätt påvisar att det skulle gå och problemet är nog muskel avslappning i käken.

• Anonym (undrar)
    Anonym (Kan gå om man slappnar av) skrev 2017-04-26 11:37:01 följande:

Jag är "man" 21 längd och 17omk min fru kan i princip bara ta in huvudet, då jag är omskuren men om hon går över huvudet på vägen tillbaks känner jag tänderna och det blir oskönt, hon vill inte prova med ätbar glid.

Men jag har märkt då hon dricker alkohol och gör samma sak kommer hon mycket längre och jag känner inte heller tänderna, vilket logiskt sätt påvisar att det skulle gå och problemet är nog muskel avslappning i käken.

Tycker i o för sig typ mer om att hon håller på med ollonet och kring än om "deap throating". Är dessutom inte alls oralsexfantast. Gillar samlag.

På vilket sätt gör att du är omskuren att hon bara kan ta in huvudet ? menar du att ollonets kant är större . Jag är själv inte omskuren ,men har naturligt kort förhud så jag påminner om en omskuren , och så bred tycker jag väl inte den är.
    Men som sagt-skönast om hon behandlar ollonkanten , strängen/baksidan av olllonet , kanske låter tungan gå över-och runt det..,

Ja avslappning kan ha en viss betydelse, o det kan ju nås på annat sätt än med alkohol.
  • Anonym (Kan gå om man slappnar av)
    Anonym (undrar) skrev 2017-04-28 13:14:24 följande:
    Tycker i o för sig typ mer om att hon håller på med ollonet och kring än om "deap throating". Är dessutom inte alls oralsexfantast. Gillar samlag.

På vilket sätt gör att du är omskuren att hon bara kan ta in huvudet ? menar du att ollonets kant är större . Jag är själv inte omskuren ,men har naturligt kort förhud så jag påminner om en omskuren , och så bred tycker jag väl inte den är.
    Men som sagt-skönast om hon behandlar ollonkanten , strängen/baksidan av olllonet , kanske låter tungan gå över-och runt det..,

Ja avslappning kan ha en viss betydelse, o det kan ju nås på annat sätt än med alkohol.
    Precis ollon kanten är större, bifogar länk till bild:
    så här ser min exakt ut:  www.vuxen.se/colours-20cm-pleasure-dong
  • Snstr

Jag är 20x15, och min tjej relativt oerfaren av oralsex, för sin ålder. Vi har "tränat" och har nästan nått hela vägen fram (eller in...).

Ett tips är att experimentera med vinklar (kolla svärdslukare), öva med tandborsten, använda kokosolja och att andas in när du suger in, andas ut när du drar ut den.

Jag guidar gärna med ett bestämt (men inte aggressivt) grepp i hennes hår, inte utan att känna efter hur det går för henne. Hänsynslöshet är inte min grej, men att föra "dansen" är det. Samtidigt utmanar jag lite, och håller kvar henne någon sekund längre än hon skulle vilja, för att sakta förflytta gränsen för vad hon klarar.

• Anonym (Snabelson)

Många jättesnablar i denna tråd...

• Domesticgoddess
    Anonym (Snabelson) skrev 2017-05-12 22:09:52 följande:

Många jättesnablar i denna tråd...

Det är väl inte så underligt eftersom min fråga rörde just ovanligt välutrustade män.

Är fö mycket tacksam för alla tips jag fått, jag övar på och blir duktigare och duktigare :)
  • Anonym (ge inte upp)
    Domesticgoddess skrev 2017-04-26 06:43:22 följande:

är du van vid analsex? hade du ofta med andra tidigare män? isf det borde inte vara omöjligt att ta den i två:an förutsatt att med det med använder man tålamod ocg glidmedel
Svar på tråden Bra oralsex med välutrustad