Bästa Zelda-spelet
15 November 1987 släpptes det första Zelda-spelet till NES i Sverige, dvs. snart 30 år sedan.
Det ska vi fira genom att kora det bästa Zelda-spelet, enligt FL.
Rösta på!
15 November 1987 släpptes det första Zelda-spelet till NES i Sverige, dvs. snart 30 år sedan.
Det ska vi fira genom att kora det bästa Zelda-spelet, enligt FL.
Rösta på!
Ocarina of Time. Inte bara det bästa Zelda-spelet utan fortfarande också det bästa tv-spelet i alla kategorier.
A link to the past
Egentligen tycker jag att Ocarina of Time, Majora's Mask, Twilight Princess och Breath of the Wild alla är lika bra för sin generation, men tog BotW eftersom det är det jag spelar just nu. =)
Ocarina of time. Att säga något annat är att ljuga medan man håller för näsan.....
Ocarina of time. Att säga något annat är att ljuga medan man håller för näsan.....
Wind waker, hade sätt grafiken hade starka fördommar köpte det senare efter att min fru tjatat och tjatat om att vi borde ge det en chans
Har aldrig haft så fel om ett spel insåg det efter några minuter och det blev bara bättre och bättre,världen karaktärerna storyn kännslan musiken allt var perfekt, men framför allt uppgraderingen från n64an till gc