• Mussann

gjorde jag fel eller kan jag lita på det ?

asså skulle testa nu på kvällen och doppar testet i 3 sekunder som de står , lägger de ner men de suger inte upp kisset så jag doppar den igen snabbt och då suger de upp urinet . strecket blir starkare än de andra jaA också doppa i samma urin , kan de ha blivit fel för att jag doppade ner de igen ?

• Svar på tråden gjorde jag fel eller kan jag lita på det ?
  • syntharen

Nä jag är rätt säker på att det inte kan bli falskt positivt för att du doppar testet två gånger. Grattis!

• Nelah

3 sek bara? De jag haft skulle man doppa max 15 sek.

Men nej det är ju fortfarande samma kiss även om du doppade det 2 ggr, grattis :)

Jag vill och jag kan...
  • Mussann
    syntharen skrev 2017-05-14 08:39:38 följande:

Nä jag är rätt säker på att det inte kan bli falskt positivt för att du doppar testet två gånger. Grattis!

nej jag vet att jag är gravid, tagit digitalt men ville se så de stegrade så tog dessa tre samtidigt och de som är starkast är de jag doppade två ggr och jah trodde att de blev starkare för att jag doppade de två ggr :) tack vad glad jag blir
  • Mussann
    Nelah skrev 2017-05-14 08:56:47 följande:

3 sek bara? De jag haft skulle man doppa max 15 sek.

Men nej det är ju fortfarande samma kiss även om du doppade det 2 ggr, grattis :)

de står 3 sekunder när man doppar de :) menade mest att eftersom de inte sög upp urinet när jag ka testet ner så tog jag upp de igen o doppade de lite till och så sög de upp urin och då tänkte jag om den sög upp dubbla dosen hcg och därför blev starkare haha
Svar på tråden gjorde jag fel eller kan jag lita på det ?