Tidig graviditet och dålig i magen?
Hej alla!
Ja som rubriken låter så är jag tidigt gravid ( v5) och jag är riktigt riktigt dålig i magen, har detta med graviditeten o göra eller är de något annat som spökar?! ????
Hej alla!
Ja som rubriken låter så är jag tidigt gravid ( v5) och jag är riktigt riktigt dålig i magen, har detta med graviditeten o göra eller är de något annat som spökar?! ????
Hej alla!
Samma här. V.12 nu och börjar bli bättre :)
Tyckte vara alla snackat om hur förstoppad man ska bli..
Classic!
Var så dålig i magen första tiden:) grattis och lycka till!
Samma här. V.12 nu och börjar bli bättre :)
Tyckte vara alla snackat om hur förstoppad man ska bli..
Det var jag med, orolig alltså.
Men dålig i magen är ett bra och starkt grav tecken! Då är alla hormoner i rusning och bebbe mår bra. Lycka till!
Fortare än du tror har du en liten hos dig
Ja jag vet hur man driver sig till vansinne! Njut av att du har det bästa i livet framför dig! Försök att koppla av och glöm inte att googla "spökveckor" så du inte blir för skräckslagen :)
här är en till! jisses, har behövt springa på toa flera ggr per dag med massa magknip på det också. inte så vanligt annars kan jag meddela.
vi får väl njuta att det är åt det hållet :) inte så kul att vara förstoppad. huva!
men visst blir man orolig då det egentligen bara skrivs att man kan bli förstoppad?!
lycka till med graviditeten iaf!
här är en till! jisses, har behövt springa på toa flera ggr per dag med massa magknip på det också. inte så vanligt annars kan jag meddela.
vi får väl njuta att det är åt det hållet :) inte så kul att vara förstoppad. huva!
men visst blir man orolig då det egentligen bara skrivs att man kan bli förstoppad?!
lycka till med graviditeten iaf!
va skönt då!
samma här, vissa dagar bara som det är så just nu =)
jag är "bara" i vecka 6 än sålänge, det var nog mest runt plusset
som magen var som värst =) v. 4-5..