• SweetBabe26

Vi som väntar på :)

Varit på vc för å kolla upp varför jag har mina symtom men dom kan inte hitta varför jag har dom förutom lågt blodtryck å gav mej starkare huvudvärks tablett ovanligt eller? :/ sen äl har jag haft olika symtom som inte går å förklara.

Yr/känns som man ska svimma

Migrän

Huvudvärk som kommer varje dag

Trötthet

Molande känsla

Mensvärk känsla

Svullen

Är inne på min 2a mens dag nu å det var igår jag kände som mensvärk känsla å det strålade ner på mitt ben. Ingen mens än så får väll se men kan ju hoppas på gravidtet :) någon som haft dessa symtom innan å när ni blev gravida?

• Svar på tråden Vi som väntar på :)
  • Anonym (Mimmi)

Trötthet och molvärk var mina tidiga graviditetssymptom.

Tog de inte graviditetstest på vc när du var där?

• SweetBabe26

Okej :) jo dom tog urintest men visade inget men sa till läkaren att dom kunde ta gravidtetstest med mitt blodprov men han missuppfattade mej :/ 3e mens dagen men ingen mens än hade igår å förrgår som mensvärk. Tar dom inte gravidtetstest med blodprov på vc?

• Anonym (Mimmi)
    SweetBabe26 skrev 2017-05-19 10:48:30 följande:

Okej :) jo dom tog urintest men visade inget men sa till läkaren att dom kunde ta gravidtetstest med mitt blodprov men han missuppfattade mej :/ 3e mens dagen men ingen mens än hade igår å förrgår som mensvärk. Tar dom inte gravidtetstest med blodprov på vc?

Ok, men ta ett eget graviditetstest då

Jo de kan säkert ta graviditetstest med blodprov på vc, på akuten gjorde de det på mig.

Men jag hade tagit ett test! Du har ju gått över tiden flera dagar, så det borde vara pålitligt.
  • SweetBabe26

Får beställa test stickor det är ju billigast :) gravtest på apoteket är ju dyra :/ tycker det var konstigt att dom inte kunde göra gravidtetstest genom blodprov på vc faktiskt

Svar på tråden Vi som väntar på :)