Anonym (Sexchatt) skrev 2017-05-19 20:27:35 följande:
Min man kom till mig en dag och sa att han hade sexchattat med en tjej och skickat bild på hans kuk till henne.
Nu hotade hon att avslöja det till mig därför sa han det till mig.
Han sa att han hade varit en idiot.
Han älskar mig vi hade varit ihop i ett år och förlovade i en månad plus att detta uppdagades dagen före julafton.
Vi pratade och med tvekan från mitt håll så har vi fortsatt våran relation och det har nu gått fem månader och det är fortfarande mycket som gnager i mitt huvud.
Sex vill han ha en gång i mån ca.
Jag är väl knäpp för att jag fortfarande tänker så mkt på det här.
Hur ska man agera och tänka?
Jag var i samma sits som dig! Han skickade dock ingen bild. Jag kom på han och han baf om ursäkt och fick avsluta all kontant med kvinnan. Tiden gik men jag glömde aldrig, jag fick inte tillbaka tilliten och tänkte konstant "undra om han chattat med någon ny?". Han dolde alltid sin telefon, tog alltid med den om han så bara skulle på toaletten, gillade andra tjejers bilder på internet, trots att jag sa till honom att det inte kändes bra. Vi var tillsammans i sex år men jag fick inte tillbaka tilliten och jag vill inte leva med någon som jag inte kan lita på! Dessutom addade han och tjejen varandra på fb och instagram efter något år igen... trots att jag ställt det ultimatumet att han skulle bryta all kontakt! Det var så mycket till slut så jag valde att lämna, vilket kom som en chock för honom. Lever idag i en ny relation där min sambo inte gillar en enda bild, döljer inte sin telefon och enbart vill ha en kvinna i sitt liv. ???????? Jag hade lämnat om jag hade varit dig! Har man sådana tankar och har gjort en sådan sak anser jag att man inte har rätt känslor eller respekt för den människan man påstår sig älska och lever med! Dessutom tror jag aldrig att du kommer känna dig helt trygg med honom igen utan du kommer ständigt fundera i dessa banor. Och har han gjort det en gång, vem säger att det inte händer en gång till?