• SweetBabe26

Fler i v5 4+5 ? :)

4e dagen på min mens dag men ingen mens :) har inte testat mej än låter det gå några dagar till så vet man med säkerhet om man är gravid eller inte :) vad har ni för symtom 5v (4+5) ?

Trötthet

Huvudvärk som kommer å går under dagen

Mensvärk eller molande känsla

Lågt blodtryck

Har varit sken gravid jätte många ggr innan för man längtat så mycket men denna gången har jag faktiskt inte letat efter olika symtom förutom när man märker man har sin huvudvärk.

Fler i samma vecka?

• Svar på tråden Fler i v5 4+5 ? :)
  • jessican88

Hej!

Tog gravtest idag och fick ett plus :)

Laddade hem en graviditetsapp och fick veta att jag är i vecka 5. Första barnet.

Känner av humörsvängningar deluxe, hela världen rasar ibland och vill bara gråta, nästa stund är jag så glad! Även haft lite illamående.

Så många tankar just nu, allt som ska ordnas, köpas, förberedas..

• Minnaz

plussade i torsdags då min mens var 4 dagar sen. Är nu i v. 5 (4+6)

Mina symtom är:

Spända bröst

Molande värk & lågt blodtryck.

Annars mår jag toppen och är glad.

Ringer till MVC på måndag.

Utan preventivmedel i 2år utan resultat

men nuså håller vi tummarna.

• SweetBabe26

Grattis jessica vad kul :D

Har märkt att mitt humör har ändrats lite känns som man ena stunden är på hugget å irriterad för att i nästa vara glad fattar inget själv :p ja då är det inte bara jag som har lågt blodtryck skönt de eller hur man säger ;)

• Anonym (Gravid igen)

Jag plussandes o är i vecka 5.

Trött

Kissnödig

Illamående

Hungrig

Ska ringa MVC på måndag för inskrivning

• SweetBabe26

Jessica: jag är 32 :) du då?

Haft molande känsla å mensvärk några dagar å idag har jag börjat blöda. Antingen så har jag säkert blivit sken gravid igen eller fått mens eller så är jag gravid fast fått en blödning ingen aning man blir trött på sin kropp som ska luras om å om igen om det nu är fallet nu igen :( haft sån jobbig barn längtan länge men denna gången har jag inte lagt så mycket av min energi på att leta efter något men hade varit underbart om man är gravid men känns som jag skiter I det å önskar det för å bli sårad gång på gång tar fruktansvärt mycket på mej :(

• jessican88

Jag är 29 :)

Men åh nej! Men visst kan man få en blödning i början av graviditeten? Så ge inte upp hoppet! Även om jag förstår hur du känner.. Håller mina tummar för att du är gravid ändå!

Idag känner jag mig svullen i magen. Just ringt mvc, väntar på att de ska ringa tillbaka.

• SweetBabe26

Blev nog inget denna gången fått mer blödning :( jag har verkligen gett upp hoppet känns det som då jag varit sken gravid säkert lite mer än 10 ggr sen detta året började å det tar så fruktansvärt mycket på mej :( men blir väll så när man längtat efter ett barn till så mycket. Jag tar mej igenom detta för det brukar jag göra. Håller alla tummar för dej när du ska till mvc :)

Tur jag har 2 vänner som jag kan låna deras små barn å mysa med dom ger mej ny styrka å glädje :)

Svar på tråden Fler i v5 4+5 ? :)