• En Anonym

65AAAAAAAA-bh??

Hejsan! Jag är en tjej på 13 år som undrar en sak. Varför finns det inte typ toppar fast vadderade? Jag är rätt sen i utvecklingen så jag har typ inga bröst, men dem skumpar och det är as-obehagligt! Jag har mätt och mätt och kollat olika storleksguider, men det verkar som om jag har typ bh-storlek 65AAAAAAAA!! Så jag har kollat jättelänge efter typ toppar för barn fast liksom vadderade. Men jag hittar inte några! Nån som vet där man kan hitta en sån? Gärna i lite rimligt pris????

• Svar på tråden 65AAAAAAAA-bh??
  • EpicNurse

Finns ju "vanliga" bygelbhar i pyttestorlekar på Lindex.

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • Sepril

Köp en 65AA-bh som inte är vadderad och om dem är för rymlig så kan du ju köpa till inlägg tills du växer i den ????

Vill du ha något för "skumpandet" ska du nog satsa på en sport-bh dock.

• Monmoi
    EpicNurse skrev 2017-06-29 19:20:03 följande:

Finns ju "vanliga" bygelbhar i pyttestorlekar på Lindex.

Pyttesmå storlekar ? Haha snällt uttryckt.

Trådstartare: tror hon menade i "mindre" storlekar.
  • Erla

Man kan inte alltid gå på mätningarna. Fick låta ett butiksbiträde mäta på mig en gång för hon trodde inte på mig när jag sa att jag enligt mätningarna hade för små bröst för bygel-BH. Slutade med att hon stod konfunderad över att jag hade rätt och hjälpte mig att prova ut olika storlekar. Ironiskt nog kom hon fram till att 70C var min storlek. Mitt tips är att prova i butik och sport-BH är ju bäst på att hålla på plats då de är gjorda för just aktivitet :)

Svar på tråden 65AAAAAAAA-bh??