• Leivardd

Vill inte följa med på festen

Hej! Jag är nere hos en kompis i Göteborg och hälsar på henne. Under dessa dagar jag har varit här har vi spenderat cirka 3 dagar hos en kille min kompis träffa för första gången med mig. Varje gång vi är där så har dom sex och går iväg hela tiden, jag sitter då helt ensam hela tiden istället. Idag ska vi också iväg till han och han har fest. Men jag orkar inte. Orkar ej följa med och sitta ensam när dom två kör som vanligt .

Har ni något tips om vad jag kan säga till min kompis och förklara varför jag inte vill följa med?

• Svar på tråden Vill inte följa med på festen
  • viseversa

Kanske sanningen? Inre okej beteende av din "kompis" säg som det är helt enkelt. Och säg sen att du kommer åka hem för du åkte inte dit för att umgås med dom som par och höra dom knulla.

• Anonym (hm)

Säg att du ska åka hem tidigare för att något har dykt upp?  

• limoncellos

Riktigt dålig stil av kompisen! Hon kunde väl ha väntat tills du åkt hem med att träffa honom. Det känns som om du är ett bihang tråkigt nog.

• Anonym (dålig kompis)

Din kompis är ingen bra kompis. Ledsen att säga det, men just nu verkar killen vara viktigare för henne, än vad du är. Annars skulle hon skjuta på umgänget med honom tills du har lämnat Göteborg. Tycker att du ska ta in på hotell istället och göra stan på egen hand. Skit i henne.

• Anonym (aa)

Kan också berätta att jag hade en kompis som ville att jag skulle följa med till Sundsvall för att hon skulle träffa en kille.

Jag var verkligen tredje hjulet. Hon brydde sig bara om snubben. Kände direkt jag ville inte vara här så morgonen efter tog jag tåget hem till Sthlm igen lämnade henne där.

Tack och hej så drog jag bara

• Anonym (mmm)

Jag hade inte ödslat mer tid på den sk vännen. Säg bara att du tröttnat och att det inte är speciellt roligt att ha kommit för att umgås men allt hon har i huvudet är att knulla. Åk hem och gör nåt roligare istället.

• Leivardd

Hej tack för alla svar. Jag valde att dra tillbaka till Stockholm och efter alla era kommenterar har jag insett att hon kanske inte var en sådan bra vän. Tack för era svar

Svar på tråden Vill inte följa med på festen