Gå ut på krogen utan att fixa till sig först
Skulle ni kunna tänka er det?
Endast sätta er på toaletten och prutta, och sen går ner på stan?
Skulle ni kunna tänka er det?
Endast sätta er på toaletten och prutta, och sen går ner på stan?
Jag har nog aldrig "fixat till mig" innan krogen. Jag har tagit på mig kläder och gått dit. Förmodligen de kläder som låg överst.
Jag brukar inte fixa till mig, mer än typ borsta håret och se till att kläderna är hela och rena. Men så brukar jag heller inte gå på krogen för att ragga utan för att prova nån rolig dryck eller mat i vänners goda lag. De tar mig som jag är
Jag "fixar" aldrig till mig om det menas smink och sånt.
Jag brukar fixa mig innan jag går ut, men jag brukar å andra sidan fixa mig innan jobbet också ( Fix= dusch, lite parfym, smink, fixa snygg frisyr).kanske lite extra mascara om jag ska ut.
Går jag på AW går jag ut som jag är på jobbet, snyggt klädd och naturellt sminkad. Jag akilleshäl aldrig gå ut på krogen som jag ser ut just nu, osminkad, i mjukiskläder och med håret uppsatt i en knut.
Beror väl på vad du menar med att fixa till. Jag går inte ut i pyamas och oborstat hår, men ta på mig "riktiga" kläder (hela och rena) och dra en borste genom håret är väl ungefär så långt jag sträcker mig om jag ska ut, generellt. Så jag "fixar till mig" ungefär lika mycket som om jag ska till ICA eller till jobbet. I pyamas och oborstat hår går jag max till tvättstugan eller slänger sopor.