Inlägg från: Anonym (Tidigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tidigt)

Bli gravid efter missfall

Anonym (Ledsen) skrev 2017-10-11 22:23:56 följande:

Hej!

Tack snälla!

Ja,det e jätte jobbigt men nu på kvällen har blödningen minskat lite.. jätte skönt!!

Åå vad spännande för er, förstår att det e svårt att låta bli och testa min man vet inte om alla test jag har gjort :)

Det behöver han inte heller känner jag

Precis som du skriver finns värre saker!!

Det jag har lovat mig själv nu är att inte testa för tidigt man blir så ledsen om det e negativt eller som nu när det vart missfall, testade tidigt och fick missfall på bim+1

Så nästa gång ska jag försöka vänta så länge som möjligt!!

Sitter oxå med missfall just nu. Plussade i söndags em, var så glad! Men började blöda redan på natten så hann inte ens berätta för min man att jag var gravid, fick berätta om missfallet direkt.

Känner oxå att jag inte kommer våga testa mer, jag plussade på bim +3
  • Anonym (Tidigt)
    Anonym (Ledsen) skrev 2017-10-14 09:21:15 följande:

Hur har det gått?

Kroppen e verkligen svår att förstå sig på och kan luras en hel del!!

Idag är första dagen då jag inte blöder super skönt.. nu är det bara att börja bebisverkstaden igen!!Beklagar verkligen!

Hur mår du? Blöder du fortfarande?

Skickar massa Styrkekramar

Jag mår bättre nu och blöder mindre, fick åka in akut i onsdags för fick frossa och feber men det är ingen infektion iallafall. Ska ta blodprov igen på måndag för att se så hcg sjunker..

Hur går det för dig?
  • Anonym (Tidigt)
    ellen84 skrev 2017-10-13 17:13:17 följande:

Hoppar gärna in här! Fick missfall i mitten av augusti, i vecka 9.. Både väldigt jobbigt och väldigt smärtsamt. Har tre barn redan, så vi har funderat mycket på om det är "värt risken" att försöka få ett till. Men, det är ju samtidigt så svårt att släppa, vi har ju redan bestämt en gång att vi vill ha en fyra. Så nu känner jag mig redo att försöka igen. Har mens just nu, så äl runt 25-26/10 tror jag. Funderar på att skaffa äl-test men har inte bestämt mig. Tror att de kanske skulle stressa mig också.. Hur gör ni andra?

Vad jobbigt :( Jag har 2 barn som innan och mina tankar går lite som dina, jag har ju 2 friska barn, är det att vilja ha för mycket, är det värt risken osv

Kom mensen som vanligt direkt?

Just nu känner jag att jag aldrig kommer våga se åt nån teststicka igen! Men är ju bra sätt att se att äl kommit igång igen tänker jag!
  • Anonym (Tidigt)
    Anonym (Ledsen) skrev 2017-10-14 11:32:22 följande:

Usch, vad jobbigt.. men vad skönt att det inte var någon fara!

Jo,idag är första dagen som jag inte blöder längre, jätte skönt så i morgon ska jag börja med äl tester igen och hoppas på det bästa..

Hur länge blödde du? Varje gång jag tycker det börjar minska sätter det fart igen.. Är på sjätte dagen
Svar på tråden Bli gravid efter missfall