• Tokigsnart

Bli gravid efter missfall

Hej tjejer!

Beklagar alla missfall och grattis till alla pluss

Behöver ha eran hjälp eller råd?!?! :)

Jag hade själv tidigt missfall i oktober, plussade 5 dagar innan bim med cb digital och sen på bim +1 fick jag missfall blöde oerhört mycket men bara de dagar jag skulle ha mens, sen så hade jag positivt äl test 21/10 och kraftiga känningar på äl

Nu skulle ja ha mens i söndags (29) enligt mina beräkningar och enligt 2 appar Igår (30)och idag (31) (jag ligger på 29-30 dagar i mellan)

I söndags morse när jag kissade så hade jag en ljusrosa flytning tänkte nu kommer mensen men inget mer,Igår 2-3 ljusa flytningar igen och sen inge mer, idag likadant förutom efter att kommit hem från en lång promenad så kom det en lite mer flytning med blodstrimma i

Så min fråga e nu, är det någon annas mens blivit konstig efter era missfall?

Fattar inte vad som händer, brukar blöda mycket vid mens..

vecka som har varit så har jag haft ont i bröst, mått väldigt illa i natt vaknade av illa mående och molvärk så var tvungen att gå upp!

Kan tillägga att jag har gjort gravtest men neg eller jag kan se väldigt väldigt svagt streck.. men känner att om jag hade varit gravid så hade det synas nu eller?

Åå jävla kropp...

• Tokigsnart

Hej!

Sitter nu med mitt andra missfall eller kemiska graviditeter som det heter innan v 5 hade mitt första i september och nu igen! Vad är det som är fel?

Pratade med en klinik igår och det gör inga missfalls utredningar om man inte har 3 dokumenterade missfall och jag då som tydligen bara får kemiska hur gör man då? Det blir ju lixom aldrig dokumenterade! Hon sa bara att vi skulle ta kontakt med de när vi har försökt 1 år och då gör de en så kallade ?vanlig? utredning..

Har 2 barn sen tidigare förhållande och min man har 1 från ett tidigare och det vill sig inte för oss.. vi har försökt nu i snart 5 månader men känns som något är fel eftersom vi får till det men ändå inte!

Åå känner mig så uppgiven

Svar på tråden Bli gravid efter missfall