Erna90 skrev 2017-10-11 20:51:28 följande:
Välkomna alla nya, beklagar vad ni fått gå igenom! Även om det är tidigt är det känslosamt och jobbigt! <3
Här vet jag inte vad jag ska tro. Bim i lördags räknat på cykel med 28 dagar. Men ingen mens i sikte, dock haft typ mensvärk till och från. Efter missfallet kom mensen precis efter 28 dagar, annars har jag haft cyklar på allt mellan 30-40 (!) dagar så svårt att säga om den är sen eller om det bara inte är dags.. Har slut på mina "billiga gravtester" så inte testat sedan helgen. Har 2st digitala men har egentligen sagt att jag skulle vänta till min födelsedag 1a november (jag och sambon bestämde det då jag blev så less på allt testande efter missfallet) lyckades ju dock inte hålla det utan har fuskat men inte nämnt för sambon. Vet dock inte hur jag ska göra nu. Sjukt sugen på att ta ett test men rädd för att behöva bli besviken.. Vet dessutom inte hur mkt koll sambon har på hur många gravtest jag köpte.. Hur skulle ni gjort? Är det för elakt att kolla i smyg? Finns ju värre saker man kan göra tänker jag? Berättar ni om alla test ni tar eller håller ni det för ej själva?
Hej!
Tack snälla!
Ja,det e jätte jobbigt men nu på kvällen har blödningen minskat lite.. jätte skönt!!
Åå vad spännande för er, förstår att det e svårt att låta bli och testa min man vet inte om alla test jag har gjort :)
Det behöver han inte heller känner jag
Precis som du skriver finns värre saker!!
Det jag har lovat mig själv nu är att inte testa för tidigt man blir så ledsen om det e negativt eller som nu när det vart missfall, testade tidigt och fick missfall på bim+1
Så nästa gång ska jag försöka vänta så länge som möjligt!!