Masken80 skrev 2017-11-20 21:32:28 följande:
Vi verkar vara i exakt samma läge 33villbligravid... jag blödde lite grann varje dag fram till i lördags nu i veckan som var... hade som sagt mitt missfall i mitten av okt v6-7! Testade gravid 1-2 förra tisdagen med clearblue digitalt och nu idag jättesvagt med vanligt test så ska testa med digitalt i slutet på veckan igen och hoppas att alla hormoner har gått ur men det tar lika många veckor att få ur allt ur kroppen som att bygga upp känns det som. Tänker köra på nu och hoppas på Äl om ca en vecka:) Läkaren ville att jag skulle vänta ut mensen och få neg test först men fattar eg inte varför för på efterkontroll den 23 okt var allt borta men det såg ut som det kom lite rester nu i veckan trots allt:(
Ja! Så skumt detta. Hade ingen aning om att det kunde bli så här, men tydligen rätt vanligt att cykeln inte drar igång genast :/ Mitt missfall var lite senare än ditt, 20 oktober, men allt såg ok ut på min efterkontroll också. Hur mycket har du alltså blött senaste veckan? Jag har mest haft som små spottings, d.v.s. vet inte ens om kan räkna det som blödning.
Ja - vill helst nu bara att mensen ska kicka igång så kan börja vänta på ÄL igen! Lycka till du med :)