38 år och längtar efter ett barn!
Jag är 38,blir 39 nästa år. Lämnade för lite mer än 1 år sedan en 15 årig realation.
Träffade min nya kille för 1 år sedan och blev blixt förälskad.
Jag har inga barn sedan tidigare,men längtar att få ett barn tillsammans med honom.
Försökt bli gravid i över 6 månader. Vi har haft sex nästan varje dag och jag har regelbunden mmens. Ägglosningen har jag inte jättekoll på tyvärr. Vet att åldern gör det svårt och kanske min reumatiska sjukdom spelar in. Fick lungsarkoidos 2011 och fick tyvärr ärrvävnad på lungorna med så min lungkapasitet är nedsatt med hälften. Motgångarna i mitt liv har varit många och för engångs skull vill jag bli lycklig! Alla förtjänar att få ett barn med någon man älskar. Har varit hos gyn för att undersöka äggledarna så den var öppna tyvärr fick han avbryta då det gjorde fruktansvärt ont och jag har nära att svimma. Trots detta ska jag ge mig på det igen. Jag hoppas innerligt att dem inte är blockerade för då är det kört om man vill bli gravid naturligt. Jag hade en mindre muskelknuta på ena äggstocken men inget som skulle ha någon betydelse trodde gyn. Någon i liknande situation,tycker detta är så smärtsamt och jobbigt att gå igenom och dels har jag mycket annat som jag också oroar mig för..