• Anonym (A)

Tänder män på hår

Tillhör den typen av kvinna som har mycket hår överallt. Har fått höra att det är ett problem och att jag bör ta bort allt på hela kroppen. Tänder inte man på lite hår här och var?

• Svar på tråden Tänder män på hår
  • Tecum

Jag tänder på personer, inte hår.
    Men om du har mycket hår på huvudet är det ett stort plus....

• Yeesman
    Anonym (A) skrev 2017-09-12 20:51:28 följande:

Tillhör den typen av kvinna som har mycket hår överallt. Har fått höra att det är ett problem och att jag bör ta bort allt på hela kroppen. Tänder inte man på lite hår här och var?

Jag gillar både och . Kan va trevligt med lite hår också :D
  • Anonym (realist)

På huvud och ögonbryn. Allt annat är hippie wannabes

• Anonym (Sema)

Vart är du hårig då?

• Anonym (M.D.)

Det är mycket upphetsande med håriga kvinnor. Håriga axlar, hårig rygg och polisonger är erotiskt stimulerande.

• John22

Hår är snyggt på huvudet, ingen annanstans. Sedan finns det givetvis inte en människa som inte har lite fjun på armar och ben.

• Anonym (Man 36)

Jag tänder inte på tjejer med kraftig hårväxt men alla är vi olika som tur är.
  • New  Dawn

Ja, finns nog rätt många som tänder på hår.

Har inte haft sex med så många, men alla jag haft sex med har pratat om att mitt hår, på huvudet, påverkat att de ser mig sexig. Även när jag visat upp kroppen på bild har bilder där jag visar håret varit extra populära.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Tecum
    New Dawn skrev 2017-09-13 10:23:00 följande:
    Ja, finns nog rätt många som tänder på hår.
    Har inte haft sex med så många, men alla jag haft sex med har pratat om att mitt hår, på huvudet, påverkat att de ser mig sexig. Även när jag visat upp kroppen på bild har bilder där jag visar håret varit extra populära.
    Långt hår är sexigt på kvinnor. Men jag undrar varför, det skickar ju inga signaler om hög fertilitet, som stora bröst och breda höfter/välformad rumpa. Så den biologiska kopplingen till vårt ursprung är svår att se.
  • TheWiking

Tänder absolut på hår, långt vackert hår på huvudet.

Menar du könshår så är det också upphetsande. En kvinna skall se ut som en kvinna och inte en liten flicka. Rakade kön tycker jag är avtändande och för tankarna till småtjejer. Urk.

• MrFlex

Jag tänder verkligen inte på kroppsbehåring på kvinnor. Tror miljön har påverkar mig att tycka kroppsbehåring är ett manligt attribut. Könshår kan jag leva med men håriga ben och armhålor är direkt avtändande. Skäggiga damer ska vi inte ens tala om:)

• Anonym (har inte "hårskräck")

Jag tycker det är vackert med långt hår på huvudet och även om tjejen har hår mellan benen , tycker det är både betydligt snyggare och sexigare än om hon är utan . Lite hår på kroppen kan vara sexigt med. Min älskling har lite lite i svanken tex, om man tittar noga -syns inte tydligt alls, men finns där . Tror inte hon vet det själv, ha ha ? Jag har inte sagt något. Jag bryr mig inte så om det. Hon rakade benen igår , men jag tyckte knappt hon hade något innan heller -absolut inget hår som störde mig. En tjej är inte alls någon hippiewannabe för att hon har  hår på kroppen . Det har många helt vanliga tjejer . Tycker det är en överdriven hets om det här med hår definitivt .
  • BossHoss

Det finns de som tänder på hår både tjejer och killar. Men rent generellt så tror jag de flesta gillar mindre hårigt.
    Personligen tycker jag hår är relativt vidrigt på tjejer och på  mig själv så...

• Anonym (ibland)

Långt hår på huvudet är vackert och kan även vara sexigt, allt annat hår på en kvinna är totalt avtändande för mig, men det finns säkert de som uppskattar det också, vi är ju som tur är olika.

• Anonym (Man 36)
    Anonym (Man 36) skrev 2017-09-13 08:22:45 följande:

Jag tänder inte på tjejer med kraftig hårväxt men alla är vi olika som tur är.

Ska förtydliga. Tände inte på kvinnor med skägg, håriga underarmar, hår under armarna, hår på kinderna - typ polisonger. Lite hår på benen är väl okej på vintern och lika så på fittan. Men jag tänder inte på det. Om hon istället visar upp nyrakade ben eller en slät fitta (renrakad) så tänder jag på det.
  • Brasseman

Jag tänder väldigt mycket på håriga kvinnor som du. Du får gärna berätta lite
    mer var du har hårväxt på din kropp.

• Anonym (nn)

Kroppsbehåringen regleras av testosteron, som är ett "manligt" hormon och påverkar den kvinnliga fertiliteten negativt. Det finns alltså en bioligisk förklaring till att män tänder på hårlösa kvinnor.

Svar på tråden Tänder män på hår