Ångrar att jag gjorde abort...
Hej, fick reda på för två veckor sedan att jag var gravid och bokade tid direkt för abort. Nu är det gjort men känner sån otrolig ånger. Jag bor tillsammans med min pojkvän som jag varit tillsammans med fem år. Han är 23 och jag 21 år. Från hans sida var det ett nej raka vägen ingenom medan jag var lite osäker men förstod innerst inne att det kanske inte var läge just nu. Jag sa upp mig för en månad sen på mig jobb pga att jag inte trivdes och fick jobba mycket natt vilket gjorde mig knäpp i huvudet. Letar jobb för fullt just nu men är som sagt arbetslös. Min pojkvän är elektriker och tjänar gamla bra och vi letar hus just nu. Känns på något sätt som att vi ändå hade kunnat klara det men eftersom min pojkvän varit emot det sen jag plussade och sa att han hellre flyttar utomlands och bara skickar hem pengar än att sätta sig i denna sitts just nu och höll väl till viss del med eftersom jag inte vet om vi hade haft hus eller om jag skulle ha något jobb men just nu ångrar jag mig så mycket. Det ända jag tänker på är hur jag kunde göra detta mot livet i magen... Vem hade det blivit? Vem hade den varit mest lik? Pojke eller flicka? Frågor som jag aldrig kommer få svar på :( Någon som känner igen sig? Hur hanterade ni situationen? Alla historier och tips är välkomna