• vivi85

gravid 13

Hur mår ni?
    Hur mkt har ni gått upp?
    Syns det att ni är gravida?

Själv mår jag illa så fort jag ätit, spyr å äter igen typ :/
    Kissar HELA tiden...
    Har inte gått upp än, har gått ner 1kg. Men var lite överviktig när jag blev gravid så är ingen fara :) vägde 67 till mina 1,60 väger nu 66kg.
    Och på mig så syns det tycker jag själv.. men är i stadiet då man ser "tjuvtjock" ut :)

• Svar på tråden gravid 13
  • ALM82

Jag är i vecka 10 bara men kanske kan svara ändå?

Jag tyckler inte att det syns att jag är gravid, kanske att jag har gått upp lite i vikt på magen, men som du säger så ser man bara tjuvtjock ut ;) 
    Men min sambo tycker att det syns lite.

Jag mår bra! Har nästan bara trötthet som symtom, så det är lite jobbigt att jobba och så... är liksom fortfarande trött när jag vaknar på morgonen och när jag kommer hem från jobbet så måste jag liksom lägga mig på soffan..Lite tråkigt.
    Kan må lite lite dåligt när jag inte har ätit och jag har hungerskänslor samt lite åksjuk. 

Är det ditt första barn?

• vivi85

Jag är konstant trött :/ energi ngn timma å då är jag ändå sjukskriven.. så jobbar inte.. :)

Nä detta är mitt tredje.. men mina två andra är 10 o 9 år så det är längesen jag var gravid :) är de ditt första barn?

• ALM82

Yes, det är mitt första barn! :)
    Det är spännande att följa andra och se vad dom har för symtom och hur dom mår :)

Svar på tråden gravid 13