• Sophie90

Bf juni 2018

Anonnonanon skrev 2017-10-11 07:31:54 följande:

Bf 16 juni (enligt appen) med nr 2! Känns lika ?läskigt? som med första. Haha :)

Har också bf den 16 enligt min app! Första barnet och jag är så nervös!!
  • Sophie90
    Anonnonanon skrev 2017-10-21 14:36:39 följande:

Kul och Grattis! :) Hade kanske inte den bästa förlossningen sist så den mesta oron ligger där, men det blir nog bra. Hade nästan glömt hur trött man va nu i början oxå. Inte superlätt att vila med en ettåring hemma, haha :)

Tack :D Grattis till dig med!

Haha ne jag kan tänka mig Det, vi är mitt i en flytt från lägenhet till hus med så det tär verkligen på en just nu!
  • Sophie90
    emma8803 skrev 2017-10-21 17:42:57 följande:

Har bf 14 juni jag med! Första barnet och faktiskt första försöket att bli gravid med, är så orolig för känns som det var där lätt det här, inte kan man väl få det man önskar mest bara sådär? Har också väldigt ont så det spökar ju tankarna lite men hoppas det går bra för oss alla här! Har ni fått mycket gravid symtom än?

Med ont menar du som mensvärk? Känner av precis samma. Ömma bröst, illamående till och från, väldigt hungrig och lite humörsvängningar haha. Hur är det för dig? :)
  • Sophie90
    Andreasplace skrev 2017-10-22 01:43:54 följande:

Jag gör! Otroligt mycket :(

Det gör mig så orolig och nojig:(
  • Sophie90
    Andreasplace skrev 2017-10-22 22:24:03 följande:

Jag tror att det är, som ovan säger, för att livmodern växer <3

Jag hoppas att det är därför, ska ringa barnmorskan idag och berätta att jag fick positivt i lördags. Har ingen aning om hur man går tillväga med sånt här Haha! ?
  • Sophie90
    emma8803 skrev 2017-10-22 18:59:44 följande:

Ja men precis! Har också ömma och numera mycket större bröst, illamående och så den där molande värken! Är sjukt trött med men håller tummarna att alla de här sakerna blir bättre om några veckor!

Ja det hoppas jag med, idag har illamåendet eskalerat och inatt sov jag väldigt dåligt pga molvärken. Man vill ju bara att allt ska gå bra <3
Svar på tråden Bf juni 2018