Moorii skrev 2017-11-06 20:43:10 följande:
Hur går det för alla? Hur mår ni?
Jag är allra mest en klubbad säl just nu, så fruktansvärt trött! :S jag studerar samtidigt som jag jobbar, och det har absolut varit tufft tidigare, men nu går det inte alls.. Fick hoppa över inlämningar :( hoppas tröttheten inte håller i sig alltför länge.. Sen mår jag illa lite då och då, men inte så farligt. Väldigt svullen! Liks svullen nu i vecka 8 som jag var i vecka 11 sist. Kul att bli tvingad att ha gravidbyxorna innan jag ens vet att allt är bra. Hoppas jag kan dölja det veckan ut, för på fredag gör jag ultraljud! Nån mer som har ultraljud snart?
Samma här, sovit mest hela helgen.
Förra graviditeten jobbade jag halvtid, denna är det heltid och det känns + en 2 årig liten buse hemma med :)
Annars är jag illamående då och då, hungrig som fanken hela tiden typ men blir tokmätt snabbt. Minns att illamående osv avtog i vecka 13 sist. Pigg och på G kände jag mig först i vecka 20 typ, hehe.
Andfådd är jag med förresten. Hehe.
Och du är inte ensam om att ha dragit på gravidjeansen ;) behöver beställa lite nya med känner jag så man får plats + oversizeade tröjor att ha innan man vill avslöja graviditeten :)
Imorgon är det VUL för min del, hoppas det går bra.