• Emisan

Bf juni 2018

Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Johanna135

Åh jag vill se hjärtslag på första träffen, om den är i vecka sju så kanske man får det? Bara prata känns tråkigt, haha.

• Bubbel85
    Johanna135 skrev 2017-10-18 22:34:09 följande:

Åh jag vill se hjärtslag på första träffen, om den är i vecka sju så kanske man får det? Bara prata känns tråkigt, haha.

Hos bm får du vanligtvis tyvärr inte se hjärtslag eller göra vul vid första eller andra träffen.

Om du har en riskgraviditet eller tidigare drabbats av missfall kan du få komma och göra ett tidigt vul (vaginalt ultraljud) men det hör inte till vanligheterna vid en "normal" graviditet. Kan säkert dock va olika för olika landsting men hos mig får man inte tid för vul om man inte haft tex blödningar eller annat som behöver kollas upp.
  • Croljus
    Johanna135 skrev 2017-10-18 22:34:09 följande:

Om du vill se hjärtslag kan du på många ställen boka privat ul och betala själv. I Gbg betalar jag 500 kr. Men jag tycker att det är värt det :) annars får man vänta till det enda rutinultraljudet (rul) i vecka 18-20 någon gång.
  • Marian03

Har ni fått några symptom än? :)

Jag har mest molvärk då och då, växlar mellan att svettas och frysa och varit liiite illamående men som tur är har det inte kommit igång än riktigt. Har dock inga ömma bröst, det hade jag i förra graviditeten :)

• Glensan
    Sabien skrev 2017-10-18 14:24:02 följande:

Jag har bf 21 Juni! <3

Vi har oxå BF 21 juni ????
  • Bubbel85
    Marian03 skrev 2017-10-19 12:49:05 följande:

Har ni fått några symptom än? :)

Jag har mest molvärk då och då, växlar mellan att svettas och frysa och varit liiite illamående men som tur är har det inte kommit igång än riktigt. Har dock inga ömma bröst, det hade jag i förra graviditeten :)

Jag känner mig alldeles för gravid redan! skulle omöjligt kunna gått över V.4 utan att fatta att jag var gravid. Ständigt Lätt illamående (som jag är rädd ska stegra, gjort det i V.7 innan), ömma bröst, sticker och Moler i magen samt trött... så trött.
  • Viblirtre

Hej!?? Jag har bf i Juni, 26/6???? (enligt app) har ej varit till bm, när ska man göra det? Första för oss, så mycket funderingar finns????????

• MPJ

Jag tror jag är 7+0. Tog ut min p-stav 31/8 och fick aldrig min mens. När vet man exakt i vilken vecka är i?

Svar på tråden Bf juni 2018