Bf juni 2018
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
Någon annan som har bf i juni 2018 och vill följas åt?
Åh jag vill se hjärtslag på första träffen, om den är i vecka sju så kanske man får det? Bara prata känns tråkigt, haha.
Åh jag vill se hjärtslag på första träffen, om den är i vecka sju så kanske man får det? Bara prata känns tråkigt, haha.
Har ni fått några symptom än? :)
Jag har mest molvärk då och då, växlar mellan att svettas och frysa och varit liiite illamående men som tur är har det inte kommit igång än riktigt. Har dock inga ömma bröst, det hade jag i förra graviditeten :)
Hej. Jag vill också va med här. Plussade igår, bf 27/6. Har 2döttrar födda 2011 och 2014.
Jag har bf 21 Juni! <3
Har ni fått några symptom än? :)
Jag har mest molvärk då och då, växlar mellan att svettas och frysa och varit liiite illamående men som tur är har det inte kommit igång än riktigt. Har dock inga ömma bröst, det hade jag i förra graviditeten :)
Hej!?? Jag har bf i Juni, 26/6???? (enligt app) har ej varit till bm, när ska man göra det? Första för oss, så mycket funderingar finns????????
Oj vad massa frågetecken det blev av smileys! :O xD
Jag tror jag är 7+0. Tog ut min p-stav 31/8 och fick aldrig min mens. När vet man exakt i vilken vecka är i?