• Slutkörd

Hon vill ligga hela tiden!

Hej Familjeliv.

Jag undrar om det finns något sätt att få en tjej mindre kåt?
    Min sambo vill ligga varje dag, helst flera gånger.
    Det var kul förut och jag blir fortfarande kåt när hon visar att det är dags för sex men jag känner att orken börjar ta slut nu & att det blir allt svårare att få orgasm när penis måste jobba hela tiden.

Att köra med div hjälpmedel istället för penis hjälper ej, det är främst kuk hon vill ha och jag vill inte att hon ska känna sig otillfredsställd så jag ställer upp varenda gång.

• Svar på tråden Hon vill ligga hela tiden!
  • Bjoer

Du får lära sig slicka fitta bra så du kan ge henne multipla orgasmer. Då kommer hon inte orka fler. Den dagen iaf...

Ja, jag är seriös.

• Slutkörd

Slicka kan jag men det är extremt mycket stimulans på klitoris som krävs i detta fallet för att nåt ska hända så slickandet här sker mest för att det är smaskigt, inte i syfte att bli orgasm.

Målet är såklart alltid en orgasm och sker med hyffsad stor framgång men tror även ratiot där skulle förbättras ytterligare om det inte lågs så ofta.

• kivirush

Hon får väl respektera att din lust eller förmåga inte är lika stor som hennes. Det är tipset du hade fått om könen var omvända.

Säger lite vad jag vill.
  • Anonym (Mathilda)
    kivirush skrev 2017-10-11 16:04:00 följande:

Hon får väl respektera att din lust eller förmåga inte är lika stor som hennes. Det är tipset du hade fått om könen var omvända.

Säger lite vad jag vill.
    Håller med !
  • Anonym (Hmm)

Hur länge har ni varit tillsammans?
    Vänta bara - om några år är det du som bönar o ber om
    att få åka lite ... och hon sover med benen i kors ..

• mek1965

problemet att tjejer o killar är inte lika jag själv vill älska med min fru varje dag men hon har ingen lust eller trött gör inte henne besviken ge henne vad du kan försöka slicka åt henne så det känns fantastiskt.....  

• Anonym (Ironi)

Väldigt enkelt - om hon börjar hjälpa till mer hemma, och tar på sig ett större ansvar för hushållet så kommer du bli kåtare... 

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Ironi) skrev 2017-10-11 20:54:25 följande:

Väldigt enkelt - om hon börjar hjälpa till mer hemma, och tar på sig ett större ansvar för hushållet så kommer du bli kåtare... 

Jamen tjena ... snart kommer Jesus tillbaka ... gående över Östersjön...
  • Anonym (sj)

Om hon har samlag utan att få orgasm är det inte konstigt om hon bara vill ha mer. man blir bara hungrigare och hungrigare men blir aldrig mätt.

• Studentpappa

Hon måste diska mer så blir du kåtare, det har jag läst på FL!!!!!

Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (Hmm)

Jesus kan gå på diskvatten också!!

• MandiJanis

Men vilken bra pojkvän hon har ändå :D

det värsta är nog att det inte går att få henne mindre kåt.. jag själv är en sån person som vill ha mer ju mer jag får.. hon verkar vara den sorten med ..haha..

• CarrySmail

Det låter roligt att du har en sån flickvän. Jag är själv 37 år gammal och jag har aldrig haft fysisk närkontakt.

• Anonym (Omgift)

TS jag har exakt samma problem med min fru! Vi har varit tillsammans i 5 år och i början (typ 2-3 år) var det kul att knulla flera gånger om dagen men nu har jag fan gått och blivit lite lat tror jag. Vill typ titta lite på TV, läsa en bok iställer för att knulla. Visst, knulla 3-4 gånger i veckan tycker jag är okej men nu klagar frugan på att jag "aldrig" vill...

• Anonym (Förkrossad.)
    Anonym (Omgift) skrev 2017-10-11 23:48:44 följande:

TS jag har exakt samma problem med min fru! Vi har varit tillsammans i 5 år och i början (typ 2-3 år) var det kul att knulla flera gånger om dagen men nu har jag fan gått och blivit lite lat tror jag. Vill typ titta lite på TV, läsa en bok iställer för att knulla. Visst, knulla 3-4 gånger i veckan tycker jag är okej men nu klagar frugan på att jag "aldrig" vill...

Så synd. Tänk dig dem som är 35 eller 45 år gamla och som aldrig har haft fysisk närkontakt. Förstår du hur frustrerade dem känner sig, speciellt när såna som dig skriver på det sättet som du gör?
  • Anonym (Omgift)
    Anonym (Förkrossad.) skrev 2017-10-12 00:18:31 följande:
    Så synd. Tänk dig dem som är 35 eller 45 år gamla och som aldrig har haft fysisk närkontakt. Förstår du hur frustrerade dem känner sig, speciellt när såna som dig skriver på det sättet som du gör?
    Förlåt mig! Gråter
  • Anonym (Trött)
    Slutkörd skrev 2017-10-11 15:36:44 följande:

Hej Familjeliv.

Jag undrar om det finns något sätt att få en tjej mindre kåt?

Min sambo vill ligga varje dag, helst flera gånger.

Det var kul förut och jag blir fortfarande kåt när hon visar att det är dags för sex men jag känner att orken börjar ta slut nu & att det blir allt svårare att få orgasm när penis måste jobba hela tiden.

Att köra med div hjälpmedel istället för penis hjälper ej, det är främst kuk hon vill ha och jag vill inte att hon ska känna sig otillfredsställd så jag ställer upp varenda gång.

Härda ut kompis. Ge henne så mycket kuk du bara mäktar med. Mycket snabbare än du någonsin kan tro, kommer det en dag då du är frustrerad för att hon inte längre vill knulla med dig.

Jag har varit i precis samma situation som du. På mindre än ett halvår gick min fru från att vara en sexgalning som krävde tillfredställelse 5-10 ggr/dag till att vilja ha sex en gång i månaden. Tror du att jag nu förbannar allt mitt gnäll när jag tyckte det var jobbigt att tillfredställa henne?

Så länge du tänder på henne och kan få upp den, så njut av att hon vill ha dig. Det kommer att ändra sig. Tro mig.
  • Anonym (Bästa kommentaren)
    Anonym (Ironi) skrev 2017-10-11 20:54:25 följande:

Så helt underbar kommentar, tack
  • Anonym (Anonym)
    CarrySmail skrev 2017-10-11 23:31:46 följande:

Det låter roligt att du har en sån flickvän. Jag är själv 37 år gammal och jag har aldrig haft fysisk närkontakt.

Menar du aldrig haft sex med någon
  • LillaTjockaBertil

Om du gör henne gravid så ska du se att hennes sexlust minskar under barnets första levnadsår. Dock får du räkna med den förmodligen kommer öka under själva graviditeten.

Svar på tråden Hon vill ligga hela tiden!