• Jägarbrud

Funderingar o förväntan

Hej!

Vi planerar att skaffa barn,många i våra vänskapskretsar vänta barn och vi längtar så till de är vår tur, nu till frågan, jag har ca 8 dagar kvar tills min mens är beräknad att komma,de är första ägglossningen sen pp stop nu denna månad, kan jag känna grav syndrom redan nu? Jag har känt småhugg i magen nu i fredags o i söndags, idag har jag känt som lättare mensvärk lite till och från hela dagen, jag har gjort ÄL test som visat hög fertilitet från måndags i förra veckan fram till lördagen,sen gjorde jag ett ÄL test till i söndags och de visade maximal fertilitet (Clearblue) har också kännt att bröstvårtorna emellanåt är ömma också, är de sken grav eller kan de kanske va på riktigt? Snälla hjälp?

• Svar på tråden Funderingar o förväntan
  • MandiJanis

Hej! spännande :D

Jag tror mycket väl det kan vara det du känner, jag kände det jätte tidigt med :D 

Men de är lite lurigt om man gått på p-piller för man kan lätt mista pms symptom för graviditetssymptom tror jag, eftersom man inte vart utan piller på ett tag.

kan vara bra att ha i beräkningen. Men träffade ni ägglossning och du känner såhär som du gör så är ju chansen stor att du är gravid!

Hoppas verkligen! <3 lycka till:D

• Jägarbrud

Tack för de orden?,ja jag tyckte vi prickade in ägglossningen för vi låg var och varannan dag bara för att va på den säkra sidan! Ja man får ju inte ha för höga förväntningar för då blir man bara besviken sen!

Vi håller alla tummar på ett postivt gravtest ?

• Jägarbrud

Frågetecknen ska va hjärtan!

Svar på tråden Funderingar o förväntan