analsex
undrar om analsex är väg till hemorrojder jag vill gärna ha analsex och slicka anus men min fru är lite rädd för hemorrojder vet ni något om det
undrar om analsex är väg till hemorrojder jag vill gärna ha analsex och slicka anus men min fru är lite rädd för hemorrojder vet ni något om det
Man får inte hemorrojder för att man har analsex.
Inte hemmorojder, dock kan en massa andra sjukdomar spridas, då du får in bakterier i munnen som inte är menat att vara där. Du kan jämföra med att slicka sulorna på ett par skor som varit ute hela dagen och trampat i grus och skit.
Nej man får inte hermorojder av analsex.
Angående rimming, så tror jag inte det är så farligt med bakterierna där i alla fall. Jag har haft analsex hundratals gånger utan kondom, och 1 gång har jag fått urinvägsinfektion. Men det kanske berodde på något annat också, även om jag misstänker att det var bakterier från analsexet. Men visst finns det otrevliga bakterier där, så helt riskfritt är det ju inte.
Man får inte analsex bara för att man hemorrojder heller ...
Man kan viss få hemmorojder av analsex. Allt som sätter tryck på och riskerar att skada ringmuskeln kan orsaka hemmorojder, vare sig det handlar om trög mage, analsex eller förlossning.
Så sant
Gäller som alltid att vara försiktigt och ta de lugnt.. då får man inte det :)
Jag är kvinna och tycker det är härligt.,. Men det tog några gånger innan, man behöver vara lite ihärdig helt enkelt.. kan ju vara bra att ha med sig.
Gäller som alltid att vara försiktigt och ta de lugnt.. då får man inte det :)
Jag är kvinna och tycker det är härligt.,. Men det tog några gånger innan, man behöver vara lite ihärdig helt enkelt.. kan ju vara bra att ha med sig.
Man kan viss få hemmorojder av analsex. Allt som sätter tryck på och riskerar att skada ringmuskeln kan orsaka hemmorojder, vare sig det handlar om trög mage, analsex eller förlossning.
Jag har läst att analsex motverkar hemorrojder, då de uppstår pga av att blodkärl kläms under lång tid, medans analsexet istället "motioner" blodkärlen pga rörelsen som uppstår.
Har aldrig fått några problem trots flitigt analsexande, och slickar kvinnor analt ganska regelbundet. Dock i huvudsak när de är nyduschade. Aldrig haft några men av det.
#analsexärbäst
Jag har läst att analsex motverkar hemorrojder, då de uppstår pga av att blodkärl kläms under lång tid, medans analsexet istället "motioner" blodkärlen pga rörelsen som uppstår.
Har aldrig fått några problem trots flitigt analsexande, och slickar kvinnor analt ganska regelbundet. Dock i huvudsak när de är nyduschade. Aldrig haft några men av det.
#analsexärbäst