• Golakam

Precis plussat, rädd, Blödning?

Hej alla fina där ute

Jag har precis plussat, är överlycklig. Detta är min första! Enligt app är jag i vecka 4. Igår skulle min mens ha kommit om jag inte var gravid. Dock när jag gick på toa (förlåt för detaljerad info) såg jag liksom lite bruna fläckar i trosorna, typ blodblandad flytning.

Har trosskydd sen igår och det är liksom bara som små bruna droppar.. Har inte ont oså.. Men är jätte nojig och orolig nu. Kollar i trosorna hela tiden och varje gång tror jag att jag ska se världens blodpöl ????

Vad har ni för erfarenhet kring Detta?

Kärlek till er ????

• Svar på tråden Precis plussat, rädd, Blödning?
  • Sisterofthesun

Vissa får småblödningar som inte innebär missfall, men ibland betyder det missfall. Tyvärr finns det inget att göra än att vänta. Hoppas den lille stannar!

• 12345hopp

Jag plussade med nyligen och jag hade också någon brunaktig blödning typ när mensen skulle kommit. Det försvann efter någon dag och har ej kommit tillbaka så jag antar att det var en nidblödning, trodde dock att det alltid var klart blod men det stämmer kanske inte :)

• FH24

Jag hade små blödningar, var och varannan dag, från slutet på v.5 fram till slutet på v.8. Fick tidigt VUL i v.9, allt såg bra ut och hjärtat tickade på. De hade inga förklaringar till blödningarna mer än att det är vanligt i början. Är nu i v.11 och inte haft några fler blödningar hittills :)

Svar på tråden Precis plussat, rädd, Blödning?