• Abundance17

Riklig blödning gravid!!

Hej alla hoppas finna lite hopp från er. Jag gjorde positivt test söndag och tisdag som visade 3+ veckor. Efter samtal med bm gav de mig att jag nu skulle vara v7. I torsdags åkte jag till Cypern och hann knappt landa innan några droppar blod kom. Dagen efter började mer mensliknande blod. Jag bestämde mig då för att söka sjukvård här. Gjorde ul men läkarn kunde inte hitta graviditet hon sa att antingen är du tidigare än du tror då inga tecken fanns. Gjorde hcg test som visade 3700 vilket ju var positivt. Fick en inkektion för att stabilisera placentan (gissar att hon trodde blödningarna kom därifrån) Blödningarna avtog igår. Sen kom de tillbaka idag. Inga klumpar eller slem bara rent blod som mens. Ska tillbaka på måndag för nytt test och hoppas såklart att det dubblats tills dess. Antingen är ju 3700 positivt och tecken på att jag är snarare i v4-5 men har det gått ner är det ju en avslutad graviditet. Någon som kan ge lugnande ord om rikliga blödningar men ändå lyckad graviditet? Känner mig helt uppgiven här och vill bara att det ska bli måndag.

Svar på tråden Riklig blödning gravid!!