Inlägg från: fialotta1992 |Visa alla inlägg
  • fialotta1992

Bf juli 2018

Hejsan allihop, hoppas jag får vara med här! Plussade i torsdags på BIM-5, första försöket och första barnet Glad Är överlycklig men jättenervös också. Skulle gärna vara med i en facebook grupp för lite gemenskap och stöd !

• fialotta1992
    Sama1189 skrev 2017-11-08 09:41:41 följande:

Jag stannar nog också kvar här :)

Någon mer än jag som är OTROLIGT trött?

har haft järnbrist under mina två tidigare graviditeter så började käka järntabletter redan nu då jag kännt mig så otroligt trött, tycker inte det hjälpt ngt mot tröttheten ännu men antar att kroppen blir trött av att skapa en ny liten människa :)

Jag stannar, verkar inte bli tillagd i någon FB grupp Glad Jag är också sinnessjukt trött. Jag orkar knappt någonting och känner mig nyvaken i princip hela dagen! Har mycket molvärk och stramande magmuskler också men inget illamående än som tur är. Hoppas jag slipper den biten!
  • fialotta1992
    Sama1189 skrev 2017-11-08 09:41:41 följande:

Jag stannar nog också kvar här :)

Någon mer än jag som är OTROLIGT trött?

har haft järnbrist under mina två tidigare graviditeter så började käka järntabletter redan nu då jag kännt mig så otroligt trött, tycker inte det hjälpt ngt mot tröttheten ännu men antar att kroppen blir trött av att skapa en ny liten människa :)

Jag stannar, verkar inte bli tillagd i någon FB grupp Glad Jag är också sinnessjukt trött. Jag orkar knappt någonting och känner mig nyvaken i princip hela dagen! Har mycket molvärk och stramande magmuskler också men inget illamående än som tur är. Hoppas jag slipper den biten!
Svar på tråden Bf juli 2018