Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

Bf juli 2018

Hej får jag bli med här?

Eller jag vet ej än hur läget är.

Jag plussade igår, efter stt ha blödit i fem dagar,som jag trodde var mensen men tog ett test o sedan flera för stt bekräfta, för jag har symtom spm uppkommit nu efter blödningen började.

Jag testade negativt dagen innan jag började blöda så plusset har ju kommit nu.

Jag vet inte om jag håller på o få missfall eller vad som är frågan om, ska ringa gyn på måndag

Testen är ju inte jättestarka och har noll koll på när jag hade ägglossning. Har pco och väldigt oregelbunden mens i övrigt.

Vad tror ni?

• ensamärstark
    Iowhannah skrev 2017-11-11 10:20:01 följande:

Jag tror inte att det är missfall, isf borde du testat positivt innan du började blöda. Låter konstigt att symptomen uppstod efter att blödningen började. Kan ju förvisso vara ett så tidigt missfall att du inte hade märkt av det om du inte tog testen.

Varför testade du dig förresten?

Ja jag tycker med det är konstigt!

Men idag blöder jag ingenting alls. Känner mig gravid.

Får avvakta ett par dagar.

Jag testade mig för att symtomen har kommit efter att blödningen började och de har blivit fler och starkare
  • ensamärstark
    Iowhannah skrev 2017-11-11 19:55:17 följande:

Jag tycker mig se en liten ökning. Men du har ju tagit ett digitalt så försök slappna av :)

Jo men jag vill ju försäkra mig med att HCG stiger och inte sjunker :/
  • ensamärstark

Jag hänger kvar här men ligger lite lågt. Tagit graviditetstest i tre dagar nu och alla visst lika svagt. Ingen vidare stegring. Så jag kommer ringa KK imorgon för råd och förhoppningsvis få dom o följs mig HCG via blodprov

• ensamärstark
    eriwag skrev 2017-11-12 20:35:14 följande:

[quote=78185830][quote-nick]ensamärstark skrev 2017-11-12 20:19:51 följande:[/quote-nick]

Jag ser en liten stegring på det digitala och dom blåa. Tänk på att det hcg:n höjs varannan dag <3[/quote]

Jag tycker bara det stegrar för lite :/ nu ringer jag KK Imorgon o hoppas jag får komma in o lämna prover iaf.

Sen ska jag inte testa nästa gång förens på tisdag. Är det samma styrka då så är ju helt klart något galet
  • ensamärstark
    Iowhannah skrev 2017-11-12 21:16:55 följande:

Jag ser en liten stegring på det digitala och dom blåa. Tänk på att det hcg:n höjs varannan dag <3

Jag ser också en liten stegring :)[/quote]

Jag vågar inte hoppas då jag tycker det är för lite :(
Svar på tråden Bf juli 2018