• seelmas

Bf juli 2018

Hej! Åh så roligt att många plussat just nu! Jag plussade i tisdags efter ett helt år. Sååå efterlängtat! 

• seelmas
    blondi99 skrev 2017-11-09 15:34:54 följande:
    Å det var samma för mig :) är det första barnet?
    Ja! Och jag längtar ihjäl mig!!!! Är det första för dig också? :)
  • seelmas
    Iowhannah skrev 2017-11-13 11:56:12 följande:

VUL avklarat! Vi fick se ett yttepyttepyttelitet hjärta pulsera på skärmen :D Hoppas det lilla pyret håller sig kvar nu.

Åh vad roligt! Vilken vecka är du i? :)
  • seelmas
    Iowhannah skrev 2017-11-13 16:36:42 följande:
    Ja, min oro för missfall kommer definitivt kännas mindre nu :) Jag är i v 5+6 enligt sista mens (6+2 enligt ägglossning), så det var kanske i tidigaste laget att göra VUL. Vi hade nog en del tur som kunde se nåt :)
    Åh tack för ditt svar! Jag har mitt första 21 november och är riktigt ivrig efter att få höra hjärtat slå :) Just nu är jag i v.6 (5+3) enligt appen preglife :)
  • seelmas
    Mjauram skrev 2017-11-15 15:13:18 följande:
    Mår illa mestadels hela dagen. Främst på kvällarna så är det riktigt jobbigt! Försöker att äta små men ofta måltider så att blodsockret inte hinner bli lågt men det fungerar sådär. Dock är tröttheten värst, nästan komiskt hur trött jag är???? är i vecka 6 5+5
    Exakt samma symptom som dig och exakt samma vecka och dag. v6 (5+5) haha vad är sannolikheten här?! haha  hoppas det blir bättre med dig!
Svar på tråden Bf juli 2018